دانش آموز و فوتبالیست شهرستان پاوه با قراردادی یکساله به تیم استقلال تهران پیوست.
کد خبر: ۳۱۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 15 October 2016



 



ژینو رستمی دانش آموز فوتبالست ارزنده و با اخلاق شهرستان پاوه با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال تهران پیوست و در اولین مسابقه این تیم در مقابل حریف اصفهانی به میدان رفت.
گفتنی است ژینو رستمی دانش آموز سال سوم رشته تربیت بدنی هنرستان استقلال پاوه از سال 1390 در پاوه فوتسال را شروع کرد و در سال 1392 با حضور در تیم فوتبال روانسر با مربیگری صیدی برای اولین بار در مسابقات استانی حضور یافت. در مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاه های کشور در سال 93 - 92 در مشهد در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد. وی در فستیوال مدارس فوتبال استان کرمانشاه در سال 1394 بعنوان فنی ترین فوتبالیست انتخاب و در همان سال در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. در سال 1395 به عنوان کاپیتان تیم پاوه در مسابقات قهرمانی استان حضور یافت و با تیم پاوه قهرمان این مسابقات را بدست آوردند.
در شهریور ماه 1395 برای اولین بار به اردوی تیم ملی بانوان زیر 19 سال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد و طی سه دوره متوالی در اردوهای این تیم حضور یافت و سرانجام در تاریخ 12 مهرماه 95 با نظر مساعد مربیان تیم استقلال موفق به عقد قرارداد با تیم استقلال تهران شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار