از اول آبان ماه آغاز می‌شود
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از تاریخ اول آبان ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 19 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،جلیل رحیمی امروز اظهار کرد: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از روز یک‌شنبه آینده مورخ یکم آبان ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازنشستگان و موظفین مشترک این صندوق در استان کرمانشاه می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق تا تاریخ 30 آبان ماه سال‌جاری نسبت به تکمیل روند ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد متقاضی که دارای شرایط دریافت هستند می‌توانند با ثبت‌نام در سایت صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به دریافت 30 میلیون ریال تسهیلات ضروری اقدام کنند، متذکر شد: این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت اقساط 36 ماهه به متقاضیان اعطا می‌شود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن بانکی و مراجعه حضوری بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری به بانک وجود ندارد، تصریح کرد: تسهیلات مذکور به حساب متقاضیانی که دارای شرایط دریافت باشند، واریز می‌شود.

به گفته مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه، اولویت دریافت تسهیلات ضروری یاد شده با متقاضیانی است که تاکنون وام دریافت نکرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار