به مناسبت هفته استاندارد:
همزمان با هفته استاندارد محمودرضا نيازي مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد استان كرمانشاه با حضرت آيت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه، دیدار و گفتگو کردند
کد خبر: ۳۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 19 October 2016



به گزارش تابناک کرمانشاه:آيت الله علما دراین دیدار اظهار داشت: استاندارد یعنی اطمینان و مردم مي بايست به نشان استاندارد  اعتماد پیدا كنند و ما باید سعی کنیم اگر تخلفی در زمینه های مختلف کالاهای تولیدی صورت گرفته موارد را به مردم اطلاع رسانی نمائیم.
ایشان در ادامه اظهار نمودند: استاندارد در تمامی زوایای زندگی مردم نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی دارد و نیاز مردم به استاندارد یک نیاز بسیار ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در کشور ما نهادی حساس و تأثیر گذار است و نقشی محوری داشته  و اعتماد مردم به آن بیشتر شده است  و اگر اغماض و کوتاهی در کنترل کیفیت کالاها صورت گیرد امنیت جانی و مالی مردم به خطر خواهد افتاد.
امام جمعه كرمانشاه در پایان، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط اداره کل استاندارد استان كرمانشاه  بر تقویت آن تأکید کرد.
محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در ادامه  ضمن  ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های اداره کل استاندارد استان كرمانشاه در راستای توسعه، ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد عنوان کرد: هفته استاندارد فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه مصرف کالای با کیفیت ایرانی است.
نيازي در پايان با توجه به پيش رو بودن هفته استاندارد پيشنهاد کرد ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته نسبت به فرهنگ سازي و ترویج و اشاعه مصرف کالای استاندارد و با کیفیت ایرانی رهنمودهایی را به نمازگزاران ارائه دهند كه این موضوع با استقبال آيت الله علما مواجه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار