امروز برگزار می‌شود
یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی با مشارکت 180 نفر از چهره‌‌های قرآنی و به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 20 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کرمانشاه با مشارکت 180 متسابق قرآنی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، بیش از 330 علاقه‌مند و مستعد در رشته‌های قرآنی، برای نخستین بار در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات مدهامتان شرکت کردند.

مرحله استان این دوره از مسابقات رأس ساعت 9 صبح امروز با همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه و نیز با مشارکت برگزیدگان رشته‌های قرآنی در مجتمع فرهنگی نورالحسین(ع) کرمانشاه برگزار می‌شود.

متسابقان مرحله شهرستانی مدهامتان در رشته‌های حفظ قرآن‌کریم (1، 3 و 5 جز)، تصحیح قرائت، حمد و سوره، اذکار و نماز از شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر و کلیایی و... به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

بیش از 180 نفر از متسابقان خواهر و برادر در رشته‌های حفظ کل، 20 جز و 10 جز، حفظ (1، 3 و 5 جز)، قرائت، اذان و ترتیل، صحت قرائت حمد و سوره، اذکار نماز و... از صبح امروز در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

 طبق نظر داوران این مرحله از مسابقات قرآنی مدهامتان، آزمون رشته‌های مفاهیم‌ قرآن و نهج‌البلاغه، تفسیر(ویژه ائمه جماعات) در آبان ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است، مرحله شهرستانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان برای نخستین بار در طول دوران برگزاری این جشنواره در استان کرمانشاه برگزار شد و برترین چهره‌های قرآنی به مسابقات استانی راه یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار