مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همایش کوهروی صبح امروز جامعه ورزش به همراه ادای احترام به شهدا در مزار شهدای گمنام پارک کوهستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه در زمینه ورزش امروز جزو پنج استان برتر کشور است.
کد خبر: ۳۱۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 20 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مجتبی جوهری امروز به ظرفیت‌ها و استعداد‌های ورزش خوب استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های که پیش‌روی ورزش بود، 60 هزار ورزشکار این استان پیشرفت‌های خوب و قابل ذکری را در بخش آقایان و بانوان در مسابقات مختلف کسب کرد‌ند به‌‌گونه‌ای که از 6 استان پایین جدول 31 استان، امروز جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کسب یک‌هزار و 450 مدال توسط ورزشکاران و قهرمانان این استان در سال گذشته در میدان‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: «کیانوش رستمی» و «ندا شهسورای» از استان به رقابت‌های المپیک 2016 ریو اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزامی‌های استان به مسابقات پارالمپیک ریو ادامه داد: «محمد خالوندی» و «مهران نکویی‌مجد» و در فوتبال هفت نفره نیز «جاسم بخشی»، «بهنام سهرابی»، «مسلم اکبری» و «مسلم خزایی» در این دسته از رقابت‌های حضوری پرافتخاری داشتند.

جوهری به دو مدال طلای رقابت‌های ریو 2016 ورزشکاران استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: «کیانوش رستمی» نخستین طلای کاروان ایران را در دسته 85 کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری را از آن خود کرد و همچنین «محمد خالوندی» در پرتاب نیزه ضمن شکستن رکورد جهان مدال طلا را برای کشور و استان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به افتخارات دو‌میدانی جانبازان و معلولان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور، تصریح کرد: در بخش آقایان 10 ورزشکار و 3 مربی همراه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ از جمله 5 طلا، 2 نقره و 2 برنز و یک مقام چهارمی شدند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، «فرهاد کهریزی»،«احسان معصوم‌زاده‌»، «رامین صفری»، «علی آگاهی» و «هرمز صیدی» با کسب مدال طلا، «مهران نیکویی‌مجد» و «علی الفت‌نیا» با کسب مدال نقره، «علی‌حسین باقری» و «اشکان چراغی» با کسب مدال برنز، «طاها بیگ‌رضایی» با کسب مقام چهارم، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی دو‌میدانی جانبازان و معلولان کشور بودند.

وی از کسب چهار مدال تیم بانوان استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی دو‌میدانی معلولان و جانبازان کشور خبر داد و گفت: «زهرا شاه‌محمدی» مدال طلا دو 400 متر، «زهرا چهری» و «مریم رنجبر» مدال برنز پرتاب وزنه و همچنین «منیژه جلالی» مدال برنز پرتاب دیسک را کسب کردند.

جوهری با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از امکانات ورزشی استان تا دوم آبان‌ماه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به‌صورت نیم‌بهاء استفاده کنند، یاد‌آور شد: مراسم غبارروبی و ادای احترام به مقام والای شهدا، امروز صبح رأس ساعت هشت در مزار شهدای گمنام واقع در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار