مدیر شرکت آب و فاضلاب کنگاور با بیان اینکه 60 درصد از شبکه آب شرب این شهر فرسوده است، گفت: 64 کیلومتر از صد کیلومتر شبکه آب خط های انتقال و توزیع آب شرب نیاز به اصلاح دارد.
کد خبر: ۳۱۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 20 October 2016



به گزارش تابناک، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه، روز پنجشنبه به نقل از حسین جاورسینه اعلام کرد: در راستای کاهش هدر رفت آب و استفاده بهینه از این نعمت الهی؛ از ابتدای سالجاری 600 متر اصلاح شبکه آّب، هزار و 500 متر اصلاح شبکه فاضلاب و 247 مورد تعویض کنتورهای خراب مشترکان در این شهرستان انجام گرفته است.
جاورسینه با بیان اینکه در سال جاری 840 متر توسعه شبکه آب و 300 متر توسعه شبکه فاضلاب در کنگاور به بهره برداری رسیده است، افزود: بیشتر اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان در حوزه توسعه و اصلاح بخش فاضلاب است و در بخش اصلاح شبکه آب با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.
وی طول شبکه جمع آوری فاضلاب طبق طرح را 114 کیلومتر و باقیمانده اجرای شبکه فاضلاب را 76 کیلومترعنوان کرد و گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب این شهرستان به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیر امور آبفا کنگاور با بیان این مطلب که از ابتدای سالجاری 105 انشعاب جدید به مشترکان واگذار شده افزود: متوسط نیاز آبی فعلی این شهر 350 لیتر در ثانیه است و هم اکنون این شهر با کمبود آب 100 لیتر بر ثانیه روبرو است.
جاورسینه، تعداد حوادث رفع شده انشعاب شبکه توزیع آّب را 89 مورد، تعداد حوادث رفع شده انشعابات آب را 490 فقره عنوان کرد و گفت: در شش ماه اول سالجاری سه هزار مورد کلرسنجی آب در این شهرستان انجام گرفته است.
وی منابع تامین آب کنگاور را از 14 حلقه چاه عنوان کرد و افزود: تعداد مشترکان این شهر حدود 17 هزار است که صد درصد جمعیت شهری این شهرستان زیرپوشش شبکه آب و 97 درصد زیرپوشش شبکه فاضلاب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار