اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۴۹۶۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری دو قاچاقچی در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 20 October 2016

به گزارش تابناک ، رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 4960 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال و دستگیری دو قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا امیری در تشریح این خبر گفت: در پی کسب یک مورد خبر از منابع اطلاعاتی استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان با استفاده از کامیونهای پوششی در قالب شرکتهای مجاز اقدام به خرید یک محموله برنج خارجی کرده‌اند و قصد انتقال به استان کرمانشاه را دارند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبتی، ساعت و محل تردد خودروی حامل کالای قاچاق مشخص شد، بنابراین تیمی از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی مقام قضایی به مسیرهای موردنظر اعزام و موفق شدند خودروی کامیون تریلی حامل محموله قاچاق را در حین تخلیه بار به داخل خودرویی دیگر، توقیف کنند.

امیری گفت: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل برنج خارجی است که جهت بررسی بیشتر به همراه دو متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی منتقل شدند و پس از انتقال و توزین مقدار 4960 کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال ضبط و توقیف شد.

وی اظهار کرد: پدیده قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند که در این راستا نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات با قاچاقچیان کالا مقابله خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار