با حضور حجت‌الاسلام حائری‌پور در کرمانشاه
دومین کارگاه آموزشی از دهمین دوره سلسه همایش‌های ملی 313 یارموعود(عج) در استان کرمانشاه با سخنرانی حجت الاسلام حائری‌پور و محوریت «امام مهدی(عج) در قرآن و روایت» با حضور علاقمندان به مباحث مهدویت برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 21 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، صبح امروز دومین کارگاه آموزشی از دهمین دوره از سلسله همایش‌های ملی 313 یار موعود(عج) با سخنرانی حجت‌السلام محمدمهدی حائری‌پور و با حضور علاقمندان به مباحث مهدویت در مجتمع فرهنگی انتظار واقع در میدان آزادگان کرمانشاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون 9 دوره از این سلسله همایش‌های مهدویت در استان برگزار شده است و دهمین دوره نیز از 23 مهر ماه به مدت 5 هفته در روزهای جمعه از ساعت هشت صبح تا 12 بعدازظهر با حضور علاقمندان به مباحث مهدویت و سخنرانی اساتید برجسته از حوزه علمیه قم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

اختتامیه دهمین دوره همایش ملی 313 یار موعود(عج) با حضور شرکت کنندگان در مورخ 21 آبان ماه سال‌جاری با حضور اساتید مطرح و کشوری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته مسؤولان اجرایی همایش ملی 313 یارموعود(عج) در استان کرمانشاه، سال‌های گذشته بیش از چهار هزار نفر در این دوره از همایش‌های مهدویت شرکت کردند و سال‌جاری نیز مشارکت هزار نفر از علاقمندان در این همایش فرهنگی با محوریت مبانی مهدویت پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در همایش ملی 313 یار موعود(عج) در استان کرمانشاه مباحث تخصصی مهدویت را با استفاده از مطالب کتاب آموزشی «نگین آفرینش» فرا می‌گیرند و پس از پایان این همایش فرهنگی و برگزاری آزمون کتبی، گواهی حضور در این مرحله از همایش مهدویت به افراد اعطا می‌شود.

طبق تصمیمات کمیته اجرایی و برنامه‌ریزی مسؤولان این همایش ملی و فرهنگی، در سال‌جاری 313 نفر از شرکت کنندگان برتر این همایش به استان قم اعزام می‌شوند.

محورهای اصلی این دوره از همایش ملی 313 یارموعود(عج) در استان شامل «انتظار و وظایف منتظران» «علائم و شرایط ظهور»، «آسیب‌شناسی فرقه‌های انحرافی»، «مهدی(عج) در قرآن و روایات» و... است که اساتید کشوری نیز به شبهات شرکت کنندگان نسبت به مباحث مهدویت پاسخ می‌دهند.

در نخستین کارگاه آموزشی این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فوایدیان از اساتید حوزه علمیه قم و معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی‌ موعود(عج) با موضوع «اهمیت و ضرورت شناخت از مباحث مهدویت» به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است، حجت الاسلام محمدمهدی حائری‌پور در دومین کارگاه آموزشی این مرحله از همایش ملی 313 یارموعود(عج) با محوریت «امام مهدی(عج) در قرآن و روایت» به احادیث بسیاری در زمینه مهدویت و علائم ظهورت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد که مورد استقبال و توجه علاقمندان در این همایش قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید هادی علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
سلام..خدا قوت..

مانع ظهور اشکار حضرت مهدی عج وجود ظلم و ظالم و فساد " گناهان "بیعدالتی فراوان بین مردمان جهان میباشد..

ازدواج جوانان و تهیه شغل و درامد از اهم واجبات هر نظام و کشور در جهان هست..

برای خشکانیدن ریشه ظلم و گناه و فساد باید کلاس و کارگاه عملی و اموزشی گذاشت..التماس دعا.

اللهم عجل لولیک الفرج...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار