معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بیماران قلبی در اولویت درمان هستند، گفت: کار اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه تعطیلی ندارد، اما به دلیل بازسازی اکنون از 2 اتاق عمل استفاده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 22 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،ساره محمدی امروز ضمن اشاره به اینکه از برخی اتاق‌های عمل بیمارستان طالقانی برای خدمات به بیماران قلبی استفاده می‌شود، گفت: بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه دارای 4 اتاق عمل است که در حال حاضر تنها 2 اتاق عمل این مرکز درمانی خدمات‌رسانی می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمارستان امام علی(ع) پیشرفته‌ترین مرکز درمانی در غرب‌کشور است، یاد‌آور شد: به دلیل حجم بسیاری از پذیرش بیماران در این مرکز درمانی، هرگز کار خدمات‌رسانی در آن متوقف نمی‌شود و در آینده نزدیک همه اتاق عمل‌های این مرکز درمانی بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت از سال‌93 تاکنون در استان، گفت: برخلاف گفته‌ها، بیماران برای تهیه داروی مورد نیاز به خارج از بیمارستان مراجعه نمی‌کنند و اگر از سوی دکتر فریدون سبزی رئیس بیمارستان امام علی(ع) این موارد بیان شده است باید به صورت مکتوب اعلام کنند که کدام بیمار برای تهیه دارو با قیمت بیشتر به بیمارستان بیستون و یا ... ارجاع داده شده است؟

به گفته محمدی، گاهی بیماران برای درمان تحت شرایط خاصی به خارج از استان کرمانشاه مراجعه می‌کنند، اما در استان موظف به پذیرش بیمار در بیمارستان دولتی هستیم و مریض در صورت تشخیص پزشک به بیمارستان خصوصی مراجعه می‌کند.

وی تاکید کرد: رئیس بیمارستان امام علی(ع) باید کمبودهای بیمارستان را به صورت کتبی اعلام کند و در این مدت حتی یک درخواست کتبی از مسؤول این مرکز نداشتیم.

این مسؤول تصریح کرد: در مرکز درمانی علوم پزشکی که رئیس دانشگاه و معاونت درمان دارای فوق تخصص قلب است، جمله «امکانات نداریم» توجیه عقلانی برای متقاعد کردن مریض نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: ‌بیماری قلبی شوخی‌بردار نیست و این نوع بیمار همیشه در اولویت درمان است.

وی با بیان اینکه رئیس بخش درمان موظف به اعلام کمبودها به صورت کتبی است، افزود: سه دستگاه ACT در بیمارستان امام علی(ع) وجود دارد، اما از آن‌ها به هر دلیل استفاده نمی‌شود و کتبی هم درخواستی برای ترمیم و جایگزینی آن نداشتند.

محمدی یادآور شد: تاکنون از طریق درخواست شفاهی از سوی این بیمارستان، دستگاه‌های اتوکلاو پلاسما (با 200 میلیون تومان هزینه)، چراغ سیالیتیک، دستگاه ACT و ... را تهیه و اهدا کردیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه بیمارستان فضایی کاملا رسمی با ارائه بهترین خدمات است و جایی برای بحث‌های سیاسی ندارد، گفت:‌ کار بیمارستان قلبی ارائه آنژیو‌پلاسمی درمانی به صورت 24 ساعته است، تلاش ما هم ارتقا بیمارستان امام علی(ع) و فعالیت و خدمات‌رسانی آن همانند بیمارستان شهید رجایی و سایر مراکز پیشرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار