کوهنورد و جانباز آزاده کرمانشاهی:
کوهنورد و جانباز آزاده کرمانشاهی با بیان اینکه رفاقت به‌وجود آمده در کوه از تمامی رشته‌های ورزشی سالم‌تر، بی‌ریا‌تر و مخلصانه‌تر است، گفت: ورزش کوهنوردی روح انسان را مانند کوه باصلابت‌، استوار و محکم می‌کند.
کد خبر: ۳۱۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 22 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،کیومرث چراغی امروز اظهار داشت: یکی از رشته‌های ورزشی نشاط‌آور و بدون هزینه کوهنوردی است که مختص همه افراد جامعه است.

کوهنورد و جانباز آزاده کرمانشاهی ادامه داد: کوهستانی بودن منطقه غرب به‌ویژه استان کرمانشاه فضای خوبی را برای علاقه‌مندان به این رشته فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه کوهنوردی را از قله‌های استان کرمانشاه شروع کرده است، افزود: طی این پنج سالی که کوهنوردی را شروع کرده‌ام بیش از 30 بار قله‌های ایران را از جمله دماوند، دنا، شیر کوه، علم کوه و... را صعود کرده‌ام.

این ورزشکار کرمانشاهی بیان کرد: 9 بار قله آرارات ترکیه را در فصول مختلف و امسال نیز قله کلیمانجارو در آفریقا را، صعود کرد‌م.

چراغی در خصوص مزایای ورزش کوهنوردی، گفت: رفاقت به‌وجود آمده در کوه از تمامی رشته‌های ورزشی سالم‌تر، بی‌ریا‌تر و مخلصانه‌تر است، چرا که در وهله نخست جسم انسان را می‌سازد و سپس روح انسان را مانند کوه باصلابت‌، استوار و محکم می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار