مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان کرمانشاه تا 10 آبان‌ماه از طریق ثبت‌نام اینترنتی به‌نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 22 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،داوود یاوری از تعاونی‌ها به‌عنوان ارکان مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت‌: توسعه کارآفرینی، افزایش در‌آمدها و فعال‌سازی سرمایه‌های انسانی با پشتیبانی از تعاونی‌ها امکان‌پذیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی را مردمی‌ کردن اقتصاد دانست و بیان کرد: با کمک تعاونی‌ها و مشارکت اقتصادی افراد جامع در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها، وضعیت صادرات و واردات بهبود می‌یابد.

وی با بیان اینکه هیچ صنعتی بدون خرید و فروش دوام نمی‌آورد، تصریح کرد: تعاونی‌ها در زمینه تجارت، مبادلات مرزی (واردات و صادرات) موثر هستند و به‌‌عنوان نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

یاوری با اشاره به توانمندی‌های استان کرمانشاه، ادامه داد: استان کرمانشاه با پنج بازارچه مرزی و 2 مرز رسمی فرصت‌های مناسب خوبی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دارد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر بهر‌ه‌گیری از فرصت‌های استان کرمانشاه در راستای فعالیت‌های اقتصادی، صنعت و کشاورزی، گفت: تعاونی‌ها در زمینه‌های ذکر شده با مشارکت مردمی می‌توانند نقش موثر و بسزایی داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه یک‌میلیون و 100 نفر عضو تعاونی‌های استان کرمانشاه هستند، یادآور شد: این تعداد در 22 گرایش در حوزه خدمات کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی استان فعالیت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان کرمانشاه تا 10 آبان‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: همه ساله وزارت تعـاون، کـار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای ماده 195 قانون کار اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه می‌پردازد که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

یاوری از تمامی کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان خواست به‌منظور ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند نیروهـای کارگری، متخصص و مبتکر نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه از طریق ثبت‌نام اینترنتی به‌نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار