بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب گفت: با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال معابر روستاهای فاقد دهیاری عاشقان عابدین و مله امیرخان وهمچنین روستای میان قلعه طالقانی بهسازی شد که تسهیل در تردد اهالی این روستاها را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۳۱۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 22 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،کیومرث جلیلیان افزود: روستاهای یاد شده از توابع دهستان حومه شمالی بخش مرکزی و از محروم ترین روستاهای تابعه بخش قلمداد می شوند که در چند ماه گذشته نیز از محل اعتبارات مذکور موضوع جمع آوری آبهای سطحی و احداث منبع آب شرب (فاقد پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی) با اعتباری قریب به 200 میلیون ریال در آنها به سرانجام رسیده است وبه زودی نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
وی همچنین گفت: طی دو سال گذشته 13 بوستان در روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث شده است.
بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب بیان داشت: با عنایت به اینکه فقدان امکانات تفریحی و بازی کودکان و استراحتگاه افراد بزرگسال همواره از مطالبات مردمی در روستاها بوده و نبود آن باعث ایجاد فاصله ناعادلانه امکانات بین روستا و شهرها شده با اعتبار حداقلی دهیاری ها و همراهی و تلاش شوراها و دهیاران سعی شد در تعدادی از روستاها که زمینه مناسب برای احداث بوستان وجود دارد نسبت به انجام آن اقدام شود.
هزینه احداث هر بوستان روستایی با مشارکت اهالی و تجهیز آن به وسایل بازی کودکان به صورت متوسط 150 میلیون ریال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار