در افتتاحییه مدرسه علوم و معارف اسلامی کرمانشاه مطرح شد؛
در مراسم افتتاح مدرسه علوم و معارف اسلامی کرمانشاه از احداث مرکز فرهنگی و علوم قرآنی در استان خبر داده شد.
کد خبر: ۳۱۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 22 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مدرسه علوم و معارف اسلامی، که جزو پروژه های سفر رهبری است، امروز شنبه با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و از جمعی از مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم افتتاحیه گفت: علاوه بر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا، مرکز فرهنگی و علوم و معارف قرآنی نیز در استان کلنگ زنی شد.

،ارتقای غنای فرهنگی استان

وی با اشاره به ضرورت وجود چنین مراکزی در استان ابراز امیدواری کرد، این مراکز به ارتقای غنای فرهنگی استان کمک کرده و دانش آموزان از ابتدا با معارف اسلامی رشد کنند.

در ادامه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز  با اشاره به مصوب شدن ۶ طرح از این دست برای استان کرمانشاه طی سفر رهبری گفت: از این تعداد، طی امروز و فردا ۴ پروژه دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی افزود: سال گذشته نیز  یک دبیرستان علوم و معارف اسلامی در کرمانشاه افتتاح شده و تنها پروژه باقی مانده دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در کنگاور است که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

،پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه های درحال احداث

وی اشاره ای نیز به پیشرفت فیزیکی سایر پروژه های داشت و گفت: مجموعا پروژه های مذکور با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و اعتباری حدود ۸ میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای دبیرستان صدرا در کرمانشاه را نیز ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اشاره ای نیز به کلنگ زنی مرکز فرهنگی و علوم و معارف قرآنی کرمانشاه داشت و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در ضلع شمالی میدان امام(ره) کرمانشاه احداث می شود.

وی اعتبار اولیه مورد نیاز این پروژه را ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم این پروژه نیز در حداقل زمان ممکن به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار