رئیس سازمان جهاد کشاورزی:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه ی میز خدمت مشترک بانک کشاورزی و سازمان جهادکشاورزی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد؛ از جذب حدود 88 میلیارد ریال از تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 22 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر خسرو شهبازی با بیان مطلب فوق افزود: یکی از اقدامات اساسی در بخش کشاورزی به منظور افزایش راندمان تولید محصولات استفاده از ماشین آلات و ادوات مورد نیاز کشاورزی است که بتواند کشت محصولات کشاورزی را بصورت استاندارد و علمی  انجام دهد.

شهبازی با اشاره به اینکه  در سالجاری 501 میلیارد ریال تسهیلات در قالب خط 4 مکانیزاسیون به استان اختصاص یافته خاطرنشان کرد: فرصت اخذ این تسهیلات تا پایان سال بوده و با سود 15 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود که 3 درصد از تسهیلات دیگر ارزان قیمت تر است.

وی با بیان اینکه با جذب تسهیلات خط 4 تاکنون حدود 8 دستگاه کمباین، 128 دستگاه تراکتور و 194 دستگاه ادوات مکانیزه در بخش کشاورزی استان خریداری شده است تصریح کرد: در سایر بخش‌های کشاورزی مانند شیلات و دامپروری‌ هم نیازمند استفاده از ادوات مکانیزه بوده و تسهیلات خط 4 می‌تواند در تجهیز این بخش‌ها نیز مفید باشد.

وی گفت: تولیدکنندگان بخش شیلات با توجه به منابع آبی موجود از ادوات کمتری بهره‌ برده‌اند اما با استفاده از خط فوق الذکر و اخذ تسهیلات می‌توانند واحدهای تولیدی خود را به ادوات جدید و با تکنولوژی روز دنیا تجهیز کنند.

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با هدف سرعت بخشیدن در روند جذب این تسهیلات بصورت مستمر جلسات مشترکی را با بانک کشاورزی برگزار می کنیم که ان شاء الله با استقبال کشاورزان و بهره برداران استان و  همکاری مناسب بانک کشاورزی تمام مبلغ اختصاص یافته به استان جذب گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار