در پی اقدام تروریستی کرکوک:
سرهنگ بیژن خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب اقدام تروریستی گروهک داعش در استان کرکوک را محکوم کرد و شهادت مهندس مصیب قنبری را به خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور اسلام آبادغرب تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 22 October 2016

 فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تسلیت شهادت مهندسان ایرانی در استان کرکوک عراق اظهار کرد:حقیقت این است که وهابیان تکفیری مشکل بزرگی برای «جهان بشریت» و برای «جهان اسلام» شده اند از یک سو جهان را ناامن کرده و هر روز در کشوری عدّه بی‌گناهی را به خاک و خون می‌کشند نه حاضر به بحث منطقی هستند نه حضور در میدان نبرد؛ افراد ترسویی هستند که جز ترور کور چیزی نمی‌فهمند و بیشترین قربانیان آنها مسلمانانند و از سوی دیگر مانع پیشروی آئین اسلام با آن فرهنگ غنی و متعالی شده‌اند و کار را به جایی رسانده‌اند که هرگاه کسی بگوید من مسلمانم او را یک تروریست حساب می‌کنند؛ به یقین در طول تاریخ اسلام چنین ضربه‌ای بر پیکر اسلام وارد نشده است.

 

وی افزود:تفکر تکفیری ساخته دست آمریکا و انگلیس است، آنها تلاش می‌کنند از اسلام چهره خشن و بی‌رحم بسازند و این چهره را به مردم دنیا بشناسانند.

 

سرهنگ خدادادیان تصریح کرد:ما جنگ طلب نیستیم اما از ارزش‌های خود تا آخرین قطره‌های خون خود دفاع می‌کنیم و هرگز از پا نمی‌نشینیم امید داشته باشید پیروزی‌ها نزدیک است و این سنت الهی است خداوند مؤمنان را نصرت می‌بخشد به شرط آنکه مؤمنان در مسیر جهاد باشند.

 

وی افزود:پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تحرکی از سوی گروه های تروریستی بسیار سخت و دندان شکن است و این گروه های تکفیری وابسته به استکبار جهانی اجازه عرض اندام و فرصتی برای به مخاطره انداختن امنیت ایران اسلامی را نخواهند یافت.

 

فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی ایران مبارزه قاطع با گروه های تروریستی را از رئوس اهداف کلان خود قرار داده و این رویه را با شدت و  وحدت بیشتری ادامه می دهد.

 

وی یادآور شد:مسلمانان باید روحیه وحدت و همدلی را در خود تقویت کرده و آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی را از حمایت این گروهک ها پشیمان کنند که در این صورت شکست داعش و همه گروهک های تکفیری قطعی می شود.

 

سرهنگ خدادادیان گفت:شهادت مهندس مصیب قنبری را به خدمت امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظه العالی) و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم  و  وعده می‌دهم که از تکفیری‌ها، این عمله‌های صهیونیسم، تقاص سختی گرفته خواهد شد بی‌تردید نتیجه نهایی به عون الهی پیروزی مقاومت، دولت و ملت عراق و سوریه و ایران اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار