مهندس رضا رحیمی:
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در طول 8 سال جنگ بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان از کرمانشاه رفتند و افرادی که باقی ماندند شایسته تقدیر بسیارند و باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرند.
کد خبر: ۳۱۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 22 October 2016


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی ظهر امروز  در نشست مشترک با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و معاون وزیر اقتصاد و دارایی و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران اقتصادی و فعالان و کارآفرینان این حوزه در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: طی این مدت مدیریت ارشد استان با جدیت تمام در حال تلاش و رایزنی برای حل مشکلات استان در حوزه های مختلف و با هدف کاهش نرخ بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی بوده است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: امروز کشور با مشکلات دشوار اقتصادی روبرو است و این دشواری ها در کرمانشاه در حوزه های مختلف نمود عینی بسیار بیشتری دارد.
این مدیر ارشد اقتصادی در ادامه به مشکل بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه با وجود برخوداری از پتانسیل های اقتصادی و تجاری، طبیعی و گردشگری، به دلایل مختلف با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند.
وی جنگ را یکی از عوامل پدیدآورنده بیکاری مزمن در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در طول 8 سال جنگ بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان از کرمانشاه رفتند و افرادی که باقی ماندند شایسته تقدیر بسیارند و باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرند.
رحیمی افزود: امیدواریم با توجه به گشایشی که در پسابرجام به وجود آمده است و با بهره گیری از هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت بتوانیم تغییری در این شرایط ایجاد کنیم.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: کارگروه رفع موانع تولید به صورت هفتگی و به شکلی جدی برگزار می شود و در قالب آن تلاش می شود مشکلات موجود بنگاه های تولیدی و خدماتی استان را حل کنیم.
این مدیر ارشد اقتصادی بیان نمود: برخی واحدهای صنعتی و کشاورزی  دچار رکود هستند و انتظار می رود  سازمان مالیاتی کشور در چهارچوب اختیاراتی که دارد این مشکلات را حل کند.
وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای فعال کردن بنگاه های راکد واگذاری این مجموعه ها به افراد  توانمند و کارآفرین است که باید بسترهای قانونی این کار توسط مدیران ارشد اقتصادی کشور فراهم گردد.
مهندس رحیمی تاکید کرد استان های کمتربرخوردار مانند کرمانشاه باید در عرصه های مختلف از حمایت های بیشتری برخوردار شوند تا بتوانند راه حلی برای برون رفت از شرایط فعلی پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار