دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با امکان ‌های جدید برای خرید بازدید کنندگان هفته آخر آبان در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 30 October 2016


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛  نمایشگاه بزرگ کتاب از دوشنبه 24 الی 29 آبان با حضور بیش از 400 ناشر از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
پیمان جسری از برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه طی روز ۲۴ آبان و با احتمال حضور مسئولینی از وزارت ارشاد خبر داد و اعلام کرد: تاکنون حدود 608 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده اند، که در صورت بالا بودن تقاضای حضور و هم چنین کیفیت آثار ارائه شده، امکان حضور دو ناشر در یک غرفه نیز خواهد بود.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی در این نمایشگاه گفت: علاقه مندان می توانند کتب خود را با تخفیف مذکور از غرفه ها تهیه کنند که 20 درصد آن هنگام خرید بن کتاب و 10 درصد نیز در زمان خرید توسط ناشران به خریداران ارایه می شود.
وی همچنین از تخصیص بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بن خرید به نمایشگاه دوازدهم کرمانشاه خبر داد.
جسری ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم، برگزاری نشست های نقد کتاب، برگزاری عصر شعر، برگزاری نمایشگاه عکس کرمانشاه و... از برنامه های جنبی احتمالی در نمایشگاه امسال خواهد بود.
این مقام مسئول ساعات بازدید از این نمایشگاه را، طی روزهای برگزاری صبح ها از ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد، که علاقه مندان طی روزهای برگزاری می توانند در این ساعات به نمایشگاه مراجعه و بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار