کد خبر: ۳۳۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 22 November 2016

با نزدیک شدن به فصل انتخابات و دمیده شدن روح تازه به کالبد بی جان خدمت رسانی به مردم، همگان خواه ناخواه به تکاپو در این وادی می افتند که چه کار باید کرد؟ 

انتخابات 96 برای مردم اسلام آباد غرب بسیار حائز اهمیت است، چرا که عملا نارضایتی که از عملکرد منتخبان و نمایندگان دور گذشته خود داشته اند آنها را به این فکر فرو برده است که این بار بیشتر و جدی تر به این رویداد مهم نگاه کنند و به نوعی نگذارند اشتباهی دیگر رخ دهد.

سیمای شهر اسلام آباد غرب طی سالیان نسبتا طولانی بدون تغییر محسوس و اساسی مانده و این امر با گذشت چندین دور انتخابات دستخوش تغییر در افراد شده است.

شهروندان اسلام آباد سالهاست که در اندیشه شهری زیبا با خدمات رسانی بهینه غریبه اند و لازم است که همه ما با تغییر رویه تفکر و اندیشه در انتخابات شورای شهر حضوری آگاهانه و هوشمندانه داشته باشیم.

 اسلام آباد سالهاست که حسرت شهری زیبا و در خور شان مردمش را می خورد. اینکه چقدر به نقش کلیدی و غیر قابل انکار مشاوره ای جوانان خوش فکر و مهندسین این شهر در بین اعضای شورای شهر و شهردار اهمیت داده می شود یک جواب قابل تامل دارد!

می شود تغییر را شروع کرد. شهر ما پتانسیل و استعداد لازم برای توسعه و پیشرفت را دارد ولی آنچه که مانع این انقلاب توسعه ای می شود تفکر سمی بعضی از افرادی است که در بدنه این نهاد نفوذ کرده و حاضر نیستند منافع خود را قربانی رشد و توسعه شهر کنند ما امیدواریم دور آینده انتخابات مردم با فکری نو به میدان بیایند و به دور از تعصبات و با دیدی باز افراد شایسته را روانه صحنه خدمت رسانی کنند.

مهدی جلیلیان فعال سیاسی اجتماعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار