مهمترین خبرهای استان
مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۳۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 23 November 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
یکی از نمایندگان بر سر موضوع تغییر نام استان به دادگاه رفت
شنیده ها حاکی از اینست که  یکی از نمایندگان بخاطر انتشار برخی مطالب در روزهای اخیر به دادگستری شکایت کرده است.
بر اساس شنیده ها، پس از حواشی پیش آمده بخاطر موضوع تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد و انتشار مطالب مختلفی در فضای مجازی و رسانه ها، وی بخاطر انتشار برخی مطالب شکایت یکی از منتقدان را به دادسرا برده است.بویر نیوز
سفرای برخی کشورها در راه کهگیلویه و بویراحمد
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: سفرای کشورهای عراق، لبنان و بلغارستان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.
جبار کیانی‌پور در همایش روز ملی صادرات که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به وضعیت صادرات محصولات غیر نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صادرات زیر 10 میلیون دلار زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد با این همه ظرفیت و پتانسیل نیست.
این مسؤول با اشاره به مهمترین موانع پیش‌روی صادرات استان گفت: نبود صنایع تبدیلی، فراهم نبودن زیرساخت‌ها، عدم آشنایی تجار با قوانین صادراتی، نبود سرمایه در گردش همه از عوامل ضعف در صادرات محصولات استان است.
کیانی‌پور بیان کرد: اتاق بازرگانی اقدامات و تلاش‌های لازم را برای بهبود وضعیت کنونی انجام داده که حضور سرمایه‌گذاران خارجی کشورهای روسیه و لبنان در راستای این تلاش‌ها بوده و در روزهای آینده هم شاهد حضور سفرای کشورهای عراق، عمان و بلغارستان خواهیم بود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اتاق بازرگانی استان از سال 86 تاکنون هیچ‌گونه خدمتی از سازمان توسعه تجارت در زمینه حضور در نمایشگاه‌های خارجی، حضور هیات تجاری خارجی و اعزام هیات تجاری کمکی دریافت نکرده است.
وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی ایران سال‌های زیادی از حضور در بازرگانی خارجی محروم بود که انتظار داریم سازمان توسعه تجارت این بخش از استان را یاری کند./فارس
برگزاری یادواره دو شهیده زن چرامی
شهرستان چرام ، یکی ازمناطق پیشرو در اعزام نیروی بسیجی به جنگ بوده است و دارای تعداد زیادی شهید مربوط به دوران دفاع مقدس می باشد.
با حضور فرمانده مقاومت بسیج شهرستان چرام و فرماندهان بسیج این شهرستان و همچنین خانواده های معظم شهدا یادواره شهیده آمنه حیدریان و رقیه رضایی در چرام برگزار شد./پایگاه خبری چرام
عضویت رایگان 400 نفر در کتابخانه عمومی چاروسا
رئیس کتابخانه عمومی چاروسا گفت: کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلات کتابخانه چاروسا است.
فیض الله آبرود با بیان اینکه بیش از 400 نفر در هفته کتاب به‌صورت رایگان عضو شدند افزود: تلاش خواهیم کرد که از همه ظرفیت‌ها برای افزایش عضویت در این کتابخانه استفاده کنیم.
آبرود خاطرنشان کرد: شهر قلعه رئیسی دارای یک باب کتابخانه عمومی است که دارای 600 عضو در این کتابخانه می‌باشد که امیدواریم با همکاری بقیه مسؤولان این تعداد افزایش یابد.
رئیس کتابخانه عمومی چاروسا عنوان کرد: اجرای زنگ مطالعه، بازدید دانش‌آموزان مدارس قلعه رئیسی از کتابخانه، برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با مدیران مدارس و تشویق دانش‌آموزان به عضویت در کتابخانه از مهمترین برنامه‌هایی بود که در این هفته اجرا شد.
وی به مشکلات کتابخانه عمومی اشاره و یادآور شد: کمبود وسایل گرمایشی و سرمایشی و کمبود نیروی انسانی کارمند در این اداره از مهمترین مشکلاتی است که این اداره دارد و امیدوایم این مشکلات برطرف شود.
آبرود در پایان از مسؤولان چاروسا خواست تا نسبت به عضویت افراد و دانش‌آموزان در این نهاد فرهنگی همکاری کنند.
اجرای طرح کاهش تلفات برق در 13 روستای کهگیلویه
رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: طرح کاهش تلفات در 13 روستای این شهرستان در بخش های مختلف در حال اجرا است.
خسرو پرویزی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: سیم های برق در این طرح برداشته و کابل جایگزین آنها خواهد شد.
وی بیان کرد: طرح کاهش تلفات در 9 روستای بخش دیشموک، روستای دشت آزادی و جاورده بخش قلعه رئیسی و شهرهای دهدشت و سوق اجرا خواهد شد.
پرویزی اعتبار اجرای این طرح را 11 میلیارد و 450 میلیون ریال ذکر کرد.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در خیابانهای تاریک شهر های دهدشت و سوق نیز چراغ روشنایی نصب می شود.
وی افزود: با اجرای این طرح تا حدود زیادی میزان تلفات در شرکت برق شهرستان کهگیلویه کاهش چشمگیری خواهد داشت./ایرنا
تردد روزانه 35 هزار خودروی حامل قاچاق به استان کهگیلویه و بویراحمد،اصفهان و چهار محال بختیاری
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری گفت: روزانه افزون بر 35 هزار خودرو از محور بروجن – لردگان به استانهای اصفهان، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد تردد می کنند.
وی افزود :به دنبال کشف و ضبط انواع جی پی اس در محور مواصلاتی بروجن -لردگان از یک دستگاه خودرو نیسان ، پرونده تشکیل و به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان لردگان ارجاع داده شد. محکومیت میلیاردی برای قاچاق انواع جی .پی .اس در چهارمحال و بختیاری
محمدرضا عمرون افزود: پس از رسیدگی و اجرای تشریفات قانونی و با توجه به قاچاق بودن کالای توقیفی، متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و  124 هزار  میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
روزانه افزون بر 35 هزار خودرو از محور بروجن – لردگان به استانهای اصفهان، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد تردد می کنند./صدا وسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار