فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک مورد زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال و دستگیری۱۱ متهم در شهرستان گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 26 November 2016

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهارداشت: به دنبال دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر وقوع یک مورد زمین خواری در شهرستان گیلانغرب، موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و نیز دستگاه قضائی یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام و صحت خبر را تحت پیگیری قرار دادند.

وی ادامه داد: با کارشناسی اراضی منطقه از سوی عوامل اداره منابع طبیعی، صحت خبر تأیید و حکم خلعیت اراضی توسط مراجع قضائی صادر شد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۲۶ هزار متر مربع زمین از دست زمین خواران آزاد شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان زمین خواری، طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار امان اللهی عنوان کرد: تاکنون۱۱ نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: منابع طبیعی جزء سرمایه های ملی تلقی می شوند و افراد فرصت طلب، حق سوء استفاده از این موهبت خدادادی را ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی با همکاری منابع طبیعی و دستگاه قضائی به صورت جدی با زمین خواران برخورد خواهد کرد تا عرصه برای سودجویان تنگ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار