رابط حوزه نمایندگی ولی‌فقیه گروه تخصصی نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سنقرو کلیایی خبر داد
رابط حوزه نمایندگی ولی‌فقیه گروه تخصصی نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سنقرو کلیایی از تزریق گاز به خط لوله ایران و ترکیه در سنقر طی هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 26 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی مقصودی ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سنقرو کلیایی گزارشی اجمال از وضعیت کلی پیشرفت و روند انجام کارها در پروژه خط لوله ایران به ترکیه در محدوده شهرستان سنقرو کلیایی ارائه داد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی علاوه بر فعالیت‌های سازندگی اشاره کرد و افزود: در راستای تعمق باورهای دینی مردم، نماز جماعت و مراسم ادعیه در روستاهای اطراف پروژه خط لوله گاز در شهرستان سنقرو کلیایی برگزار می‌شود.

رابط حوزه نمایندگی ولی‌فقیه گروه تخصصی نیروگستر قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سنقرو کلیایی با بیان اینکه روحیه بسیجی به معنای واقعی کلمه در قرآن ذکر شده است، ادامه داد: در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) این روحیه فراتر از مادیات دنیوی دیده می‌شود.

وی اهداف قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را در راستای آبادانی و سازندگی کشور توصیف کرد و افزود: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف مهم این قرارگاه است.

مقصودی با اشاره به اینکه پروژه خط لوله ایران به ترکیه از عسلویه شروع شده و هم‌اکنون در سنقروکلیایی آماده است، تصریح کرد: طی هفته آینده در سنقر به این خط لوله، گاز تزریق می‌شود.

گفتنی است، مهندسان این پروژه گزارش فنی و مهندسی درخصوص اقدامات انجام شده ارائه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار