در پی هشدار هواشناسی استان کرمانشاه؛
در پی هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه مبنی بر احتمال وقوع آبگرفتگی در استان، جلسه اضطراری کارگروه سیل وکمیته بحران و پدافند غیرعامل در آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 30 November 2016

به گزارش تابناک، جلسه اضطراری ستاد بحران کارگروه سیل در پی اعلام هشدار هواشناسی  امروز چهارشنبه در محل دفتر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور اعضاء برگزار شد.  

در ابتدای جلسه شهلایی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گزارشی از وضعیت مسیل ها در شهر کرمانشاه ومناطقی که در زمان بارندگی احتمال دارد به سختی سیلاب را تخلیه نمایند ارائه کرد.

سپس وحدتی مدیردفتر مطالعات آب منطقه ای کرمانشاه گفت: بنا به اعلام سازمان هواشناسی ودریافت نقشه های ساماندهی بارندگی از سامانه های معتبر از بعدازظهر امروز چهارشنبه احتمال بارندگی در استان شدت گرفته و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی سپس احتمالات میزان بارش در هرنقطه از استان را به سمع حاضرین در جلسه رساند.

امیریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نیز ضمن استماع گزارشات فوق گفت: در هفته گذشته طوفان نسبتاً شدیدی استان را درنوردید که منجر به قطع برق ایستگاه پمپاژ آب شهرستان جوانرود شد.

وی افزود: پس از وقوع  این اتفاق بلافاصله با اعزام یکدستگاه دیزل ژنراتور شرکت مشکل قطع برق و قطع آب شرب ۴۰ هزار نفر از شهروندان شهر جوانرود مرتفع شد.

 امیریان ادامه داد: باتوجه به پیش بینی میزان بارش در هرکدام از شهرستانها، لازم است ضمن اعلام به فرمانداران و مدیران شهرستانها آمادگی لازم ماشین آلات و تجهیزات و نفرات در سطح استان کامل باشد و تا پایان بارندگی در شرایط آماده باش کامل باشند.

در پایان جلسه نیز اعضای کمیته بحران ضمن بازدید از موتور ژنراتورهای شرکت از آمادگی آنها جهت استفاده در مواقع ضروری اطمینان حاصل کردند.

منبع: روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار