مدیر عامل شرکت طره سبزغرب:
کامران فتحی گفت: اولین نمایشگاه شب یلدا با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 06 December 2016

مجری برگزاری نمایشگاه شب یلدای ایرانی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: برای اولین بار در استان کرمانشاه نمایشگاه ویژه شب یلدا از روز 26 آذرماه لغایت سوم دیماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد که از معتبرترین برندهای سوغات کشور برای شرکت در این نمایشگاه بعمل آمده است.

فتحی خاطر نشان کرد:در نمایشگاه شب یلدای ایرانی  140 غرفه در نظر گرفته شده که سعی ما بر آن است که 60 درصد نمایشگاه را به خود استان اختصاص دهیم واز اهداف برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید کنندگان خرد و کوچک استان که بستر و بازار فروش کمتری دارند می باشد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه اقلامی مانند سوغات استانها، صنایع دستی، مواد آرایشی و بهداشتی، شوینده ها، آجیل و خشکبار، مرکبات و... با  ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت طره سبز غرب با ابراز خرسندی از اینکه برپایی نمایشگاه مصادف با ولادت پیامبر(ص) گفت: سعی برآن شده با برگزاری برنامه های جانبی شاد و متنوعی در حاشیه نمایشگاه شادی بی نظیری را برای مردم فراهم آوریم که به طور مثال از گروه های رقص محلی استان های کردستان، خوزستان و خراسان برای اجرای برنامه در اولین نمایشگاه یلدا در کرمانشاه دعوت به عمل آورده ایم.

لازم بذکر است نمایشگاه شب یلدای ایرانی26آذرماه لغایت سوم دی ماه جاری از ساعت  15 تا 21  آماده بازدید عزیزان کرمانشاهی می باشد.

 گفتگو: صفورا دانایی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار