وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توانمندی های استان در بخش ورزش و وجود زیرساخت های مناسب در منطقه، گفت: کرمانشاه می تواند میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح بین المللی را برعهده بگیرد
کد خبر: ۳۳۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 07 December 2016

به گزارش تابناک، مسعود سلطانی فر روز چهارشنبه در دیدار با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار کرد: تنوع اقلیمی کرمانشاه امکان برگزاری جشنواره های مختلف طی فصول مختلف سال را در این استان ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه این توانایی را دارد که میزبانی های مختلف مسابقات بین المللی بخصوص در رشته هایی مثل کشتی و وزنه برداری را تجربه کند که این موضوع نیازمند همکاری جدی استانداری و نمایندگان استان در مجلس است.

سلطانی فر همچنین به شور و حال مردم استان کرمانشاه در زمان حضور تیم شیرین فراز در رقابت های لیگ برتر فوتبال اشاره و ابراز امیدواری کرد با تلاش دوباره مسوولان استان، کرمانشاه دوباره در سطح اول فوتبال صاحب تیم شود.

در این دیدار نمایندگان استان کرمانشاه نیز با توجه به ظرفیت های بالایی که در بخش ورزش این استان وجود دارد، خواستار توجه ویژه دولت به کرمانشاه و قهرمانان ورزشی آن شدند.

تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در استان، استخدام ورزشکاران و قهرمانان و برگزاری جشنواره های زمستانی با توجه ظرفیت بالای اقلیمی استان از دیگر موضوعاتی بود که نمایندگان کرمانشاه در مجلس به آن ها اشاره کردند.

در این دیدار همچنین امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها و سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

منبع: وزارت ورزش و جوانان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار