به‌مناسبت هفته معلولین؛
کرمانشاه- به‌مناسبت هفته جهانی معلولان، یک دوره مسابقات ویلچررانی بین ۱۸ نفر از معلولین کرمانشاهی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، به‌مناسبت هفته  جهانی معلولین، امروز چهارشنبه یک دوره مسابقات ویلچررانی بین معلولین ورزشکار مرد و زن کرمانشاهی در محل بلوار بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

زهره شریفی، رئیس امور شهرستان‌های بهزیستی استان کرمانشاه، در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: با توجه به نامگذاری امروز به عنوان «توانمندسازی پارالمپیک، ورزش و اوقات فراغت» سازمان بهزیستی اقدام به برگزاری این مسابقه کرد.

وی افزود: در این مسابقه ۱۵ نفر از مردان معلول و ۳ نفر بانوان معلول شرکت می کنند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

شریفی اظهار داشت: در این مسابقات معلولین به توانمندی‌های خود بیشتر واقف شده و سبب می شود خود را از جامعه جدا ندانند.

وی با اشاره به اینکه معلولین استان تاکنون در مقاطع مختلف جهانی، کشوری و استانی توانسته اند مقام‌های چشمگیری کسب کنند بیان داشت: در این راستا بهزیستی، علی رغم اینکه به لحاظ اعتبارات غنی نیست ولی توانسته اقدامات شایسته را برای آنها انجام دهد.

رئیس امور شهرستان‌های بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان به دنبال تجهیز سالن های ورزشی هستیم تا معلولین بتوانند بهتر و بیشتر به تمرینات بپردازند.

شریفی در پایان گفت: سازمان بهزیستی اقدام به برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای به صورت رایگان برای معلولین کرده تا از طریق مدرک فنی وام های کم بهره به آنها پرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار