فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جز اولویت های پلیس است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 طرح مقابله با اراذل و اوباش در استان کرمانشاه اجرا شده است.
کد خبر: ۳۴۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز چهارشنبه در محل ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای این طرح 86 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و 89 نفر دیگر مورد ارشاد قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: متاسفانه یکی از مواردی که در ماموریت های انتظامی با آن رو به رو هستیم استفاده از سلاح در درگیری ها است که زیبنده مردم فرهیخته کرمانشاه نیست. 
امان اللهی افزود: برخی افراد بر اثر استفاده از سلاح سرد در درگیری ها مرتکب قتل و یا قطع عضو شده اند که عواقب جبران ناپذیری برای آنان به همراه داشته است. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که با نهایی شدن قانون جدید حمل سلاح در قوه مقننه دیگر شاهد استفاده از سلاح سرد در جامعه نباشیم. 
امان اللهی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد: باید دستگاه های متولی امور فرهنگی، شخصیت های تاثیرگذار و خانواده ها استفاده از سلاح سرد را منع کنند. 
وی در رابطه با افرادی که سلاح سرد به همراه داشته باشند، گفت: در مرحله نخست بدون تشکیل پرونده اسامی این افراد ثبت می شوند اما در صورت تکرار به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در رابطه با استفاده از سلاح های گرم در درگیری ها، گفت: متاسفانه درصد قابل توجهی از سلاح های گرمی که در درگیری ها استفاده می شوند سلاح های مجوز دار هستند.
سردار امان اللهی یادآور شد در یک ماه گذشته طرح جمع آوری سلاح سرد در شهرستان کرمانشاه اجرا و مقادیری سلاح از اراذل و اوباش این شهرستان کشف شد.
وی تاکید کرد که طرح جمع آوری سلاح سرد در دستور کار است و در دیگر نقاط استان نیز اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار