راه اندازی مجمع خیرین سلامت سنقر و کلیایی در نشستی با حضور مسوولان این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، امام جمعه سنقر و کلیایی روز چهارشنبه در جلسه بررسی چگونگی تاسیس مجمع خیرین سلامت در این شهرستان گفت: نوع مطالبات نیازمندان در سنقر و کلیایی حکایت از مشکلات مالی و درمانی شدید آنها دارد که این مساله توجه ویژه ای را برای راه اندازی یک مرکز درمانی صد درصد رایگان برای مردم می طلبد.
حجت الاسلام مجید صفدری، تداوم ارایه خدمات درمانی در چنین مرکزی را مهمتر از راه اندازی آن دانست و گفت: در این خصوص بایستی برنامه ریزی و هماهنگی مناسبی با پزشکان خیر صورت گیرد.
وی ارایه راهکارهایی برای برقراری رابطه بین افراد توانمند و انسانهای ضعیف را با تبلیغ و شفاف سازی خدمات برای ایجاد تمایل به کمک به محرومین از سوی خیرین ضروری دانست.
فرماندار سنقر و کلیایی هم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در اجرای طرح تحول سلامت هزینه های بسیار زیادی را متحمل شده است، گفت: فرهنگ سازی و توانمند سازی ذهنی افراد با ارایه آموزشهای لازم در خصوص بیماریهایی که ناشی از عدم آگاهی بروز می کند، به حداقل خواهد رسید و کاهش هزینه های درمان را به دنبال خواهد داشت.
یاور محمدی از اجرای طرح ملی خانواده آماده در مخاطرات در دی ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح سراسری یک تلاش جمعی برای آموزش خانواده های ایرانی برای کسب آمادگی لازم در برابر خطراتی که آنها را تهدید می کند می باشد.
وی همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و مردم را برای اجرای هر چه بهتر این طرح ارزشمند مورد تاکید قرار داد و گفت: نتیجه اجرای این طرح کاهش حوادث و کاهش هزینه های درمانی می باشد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه هم نقش سازمانهای مردم نهاد را در راستای ارایه خدمات مطلوب دولت موثر دانست و گفت: احداث، ترمیم، تجهیز و مرمت مراکز درمانی از محل کمکهای خیرین، اولویت اول این مجمع می باشد.
امیر قنبری افزود: مجمع خیرین سلامت یک سازمان مردم نهاد غیردولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی است و به دلیل اینکه سیکل اداری راحت تری نسبت به مراکز دولتی دارد تمایل خیرین برای سرمایه گذاری در این مجمع را شاهد هستیم.
در این جلسه اعضاء مجمع خیرین سلامت سنقرو کلیایی با رای حاضرین در جلسه مشخص شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار