مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر تسلط کفر را به دنبال دارد که در این صورت دعا نیز اثری نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی روز چهارشنبه در همایش سالیانه مسوولان گروه های امر معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اداری و غیراداری گیلانغرب، افزود: مطابق بیان صریح قرآن کریم، سکوت در برابر گناه نتیجه ای جز خسارت ندارد و قهر و عذاب خداوند را در پی دارد.
وی اظهار کرد: همه باید مقدمه ساز فرج باشیم که انجام درست وظیفه و تکلیفی که در راستای اصلاح جامعه برعهده داریم و آن چنان که خداوند تاکید کرده است به طور قطع بسترساز این مهم خواهد بود.
جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت گیلانغرب نیز گفت: جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شده باشد، رو به سلامت پیش خواهد رفت و از تمام ناهنجاری ها در امان است.
سرگرد کامران هزارخانی افزود: تلاش برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و توجه به سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف مردم، از ضرورت های اصلی جامعه امروز است.
وی ادامه داد: هم اکنون 150 عضو فعال در قالب 15 گروه به عنوان شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مقاومت بسیج گیلانغرب فعالیت دارند ضمن اینکه در سطح شهرستان نیز گروه های امر به معروف و نهی از منکر در سطح دستگاه های اجرایی، موسسه ها، شرکت ها و مجامع امور صنفی مشغول فعالیتند.
در پایان از نفرات برگزیده در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار