عضو هیات مدیره نظام پرستاری کرمانشاه:
عضو هیات مدیره نظام پرستاری استان کرمانشاه با اشاره به عدم پرداخت کارانه پرستاران رسمی استان در چند ماه اخیر، گفت: این ماه نیز حقوق 300 پرستار شرکتی استان پرداخت نشده است.
کد خبر: ۳۴۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا،ابراهیم محمدی با اشاره به مشکلات بی‌شمار پرستاران استان، گفت: با توجه به کمبود پرستار، اضافه‌کار "اجباری" جزو ثابت برنامه کاری پرستاران شده است.

وی افزود: فشار کاری پرستاران موجب شده تا آنها عملا انگیزه خود را برای کار از دست بدهند، زیرا این شغل با این حجم سنگین کار، ظرف مدت کوتاهی آنها را فرسوده می‌کند.

محمدی با بیان اینکه پرستاری جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب می‌شود، گفت: جهت انگیزه و دادن روحیه به پرستاران باید حقوق و مزایای آنها افزایش یابد.

عضو هیات مدیره نظام پرستاری کرمانشاه افزود: این درحالیست که شاهدیم حدود هفت ماه است کارانه پرستاران واریز نشده است.

محمدی خاطرنشان کرد: این امر موجب شده جلوی حقوق برخی از این پرستاران نیز به دلیل قسط‌های معوقی که از محل کارانه خود پرداخت می‌کردند گرفته شود و عملا ماه‌هاست که پولی به این پرستاران نمی‌رسد.

محمدی با بیان اینکه 300 پرستار استان تحت پوشش شرکت " آوای سلامت" وزارت بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند، گفت: متاسفانه این تعداد از پرستاران نیز که بخشی از درآمد آنها را شرکت "آوای سلامت" می‌برد تا به امروز حقوق این ماه خود را نیز دریافت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: این پرستاران تنها حقوق را دارند و کارانه دریافت نمی‌کنند و قطعا وضعیت معیشتی آنها بدون این حقوق آن هم با این حجم کار بسیار نابسامان خواهد بود.

عضو هیات مدیره نظام پرستاری استان کرمانشاه از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواست تا هرچه سریعتر برای واریز حقوق این دسته از پرستاران و نیز کارانه پرستاران رسمی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار