احمد صفری در گفتگو با تابناک:
احمد صفری گفت: با توجه به سفر مقام معظم رهبری در سال 90 به کرمانشاه و مصوبات فراوان آن تنها 50 درصد از آنها اجرایی شده و مابقی نیز بدون در نظر گرفتن اعتبار هنوز اجرایی نشده است.
کد خبر: ۳۴۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 08 December 2016

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: در خصوص  برون رفت استان کرمانشاه  ازوضعیت بیکاری ،اشتغال،صنعت و کشاورزی جلسه ای با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و معاونین ایشان و مجمع نمایندگان استان تشکیل و  چندین موضوع مطرح وبه بررسی آن پرداخته شد.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه مردم در سفر اخیر ریاست جمهور به کرمانشاه مبنی بر ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین و ایجاد اشتغال و شور شعف برای آن خطه قرار شد اگر این مصوبات در جلسه یکشنبه آینده دولت تصویب شود سریعا هفته بعد وارد صحن مجلس برای نهایی شدن خواهد شد.

صفری ابراز داشت: در مورد عدم تکمیل پالایشگاه آناهیتا نیز بحث شد ، و خواستار رسیدگی در مورد دلایل تاخیر در اجرای این پروژه شدیم که معاون اول رییس جمهور درجلسه از معاون نظارت وهماهنگی خواست تا هرچه زودتر این موضوع را با وزیر نفت مورد بررسی قرار دهند .و از دیگر مباحث درمورد آبهای سردسیری و انتقال آب سیروان به روانسر-روانسر به سنجابی و سنجابی به ماهیدشت نیز پیشنهاداتی داده شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین طرح در حال اجرا در کرمانشاه راه آهن غرب کشور بوده، و چندین سال است که در دست اقدام می باشد گفت: این پروژه اخیرا کارها و پیشترفت خوبی داشته که باید حمل و نقل ریلی راه آهن شرق به غرب و از غرب به خسروی و به کشور عراق برقرار شود و این موضوع باید موردتوجه قرار بگیرد،

وی افزود: با توجه به رسمی بودن مرز خسروی برای راه اندازی مجدد آن جهت زیارت عتبات وعالیات با وزارت خارجه و وزارت کشور مذاکرات مجددی مبنی بر تامین امنیت ، بازگشایی آن و برقراری رفت وآمد به عمل آید.

احمد صفری با بیان اینکه مردم کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت از خود نشان دادن حق بزرگی به گردن ما دارند، گفت: لازم است در جهت رفع مشکلات استان از هیچگونه تلاش شبانه روزی دریغ نکنیم واین اندک کاری در مقابل گذشت وایثار مردم است.

در خصوص سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور به کرمانشاه گفت: یک سفر کاری به منظور بازدید از پروژه را آهن و دیگر پروژه های استان و همچنین شرکت درجلسه شورای برنامه ریزی و به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های سفر صورت خواهد گرفت که بنده از طرف مجمع نمایندگان استان ایشان را همراهی خواهم کرد، امیدواریم بتوانیم در این سفر برای حل مشکلات استان قول مساعدی برای اعتبارات بیشتر بگیریم.

گفتگو: صفورا دانایی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار