فرماندار سرپل ذهاب گفت: امنیت مهم ترین عامل برای ایجاد توسعه است که باید آن را در سطح عالی مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۳۴۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، جهانبخش حیدری روز پنجشنبه در جلسه ارتقای امنیت اجتماعی سرپل ذهاب افزود: توجه به مسایل روحی، روانی و اجتماعی مردم زمینه ساز ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس نسل جوانان و نوجوانان و جلوگیری ازهرگونه آسیب اجتماعی در میان قشرآسیب پذیر جامعه است.
وی اظهارکرد: برنامه ریزی برای افزایش اعتقادهای مذهبی، توجه به فلسفه و آموزش مهارت های زندگی، آگاهی بخشی به خانواده ها برای نظارت و کنترل بیشتر بر فرزندان، اطلاع رسانی شفاف رسانه های جمعی برای تشویق جوانان در باره تسهیلات و فرصت هایی که جامعه و حاکمیت در اختیار آنها قرار داده از مهم ترین برنامه ها برای جلوگیری از وقوع پدیده خودکشی در جامعه است.
وی بیان کرد: شناخت تهدیدها، فرصت ها، آسیب شناسی و برقراری امنیت پایدار در جامعه یکی از اهداف مهم جلسه ارتقای امنیت اجتماعی است تا بتوان با عملیاتی کردن اهداف مورد نظر، بخشی از معضل های اجتماعی را کاهش داد.
فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد که ارتقای امنیت اجتماعی و عمومی جامعه از مهم ترین اهداف و دغدغه دولت است و برهمین اساس مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان باید ناهنجاری های مربوط به حوزه خود را شناسایی و برابر اولویت بندی و ارایه راهکار، نتیجه آن را به این کمیسیون اطلاع دهند.
حیدری گفت: مهم ترین مشکلات و آسیب های اجتماعی درسطح شهرستان باید شناسایی شود و برای مقابله و برطرف کردن آن باید راهکارهای اساسی اتخاذ کرد.
ارایه خدمات بیشتر و بهتر شهرداری نسبت به تامین رفاه ساکنان شهرک های الحاقی شهرستان، اتخاذ تدابیر لازم آموزش و پرورش جهت ایجاد بسترسازی مناسب در زمینه فرهنگ سازی و اقدام های فرهنگی در مدارس شهرک های یاد شده به منظور کمک به دانش آموزان در معرض آسیب و افزایش کادر انتظامی و امنیتی نسبت به تامین امنیت و آرامش مردم شهرک های الحاقی سرپل ذهاب از جمله مصوبه های این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار