فرمانده انتظامی کنگاور خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف بیش از 50 کیلوگرم تریاک و انهدام سه باند توزیع‌کننده مواد مخدر طی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حسین براری امروز از کشف 52 کیلو و 400گرم مواد مخدر از نوع تریاک و انهدام سه باند توزیع کننده مواد مخدر طی چند روز گذشته در شهرستان کنگاور خبر داد.

وی ادامه داد: در یک عملیات مشترک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و شهرستان کنگاور از یک باند توزیع و عرضه کننده مواد مخدر مقدار 40 کیلوگرم، از یک زوج جوان حدود 6 کیلو و 400 گرم و از عرضه‌کننده دیگری 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور افزایش کشف 3 برابری مواد مخدر در سال‌جاری را عزم جدی برای مقابله با سوداگران مرگ دانست و بیان کرد: از ابتدای سال با تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با سوداگران مرگ با همکاری بسیار خوب شهروندان و مسؤولان به‌خصوص دستگاه قضایی شهرستان کنگاور اقدامات خوب و مثبتی در رابطه با کشف مواد مخدر در این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای 70 طرح پاکسازی از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان کنگاور، تصریح کرد: در این مدت 324 پرونده عرضه و توزیع کنندگان مواد مخدر به مراجع قضایی ارسال شده و در این رابطه هفت باند فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر شده‌ است.

براری از افزایش 344 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگاور در سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال 364 نفر از عرضه کننده مواد مخدر دستگیر شده که از این تعداد 19 نفر افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار