معاون آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد
معاون سواد‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از شناسایی 37 درصد از اولیا بی‌سواد دانش‌آموزان در استان که زیرپوشش این طرح رفته‌اند خبر داد و گفت: کار شناسایی اولیای بی‌سواد دانش‌آموزن به تفکیک شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۳۴۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمدرضا بسامی امروز با بیان تمرکز معاونت سوادآموزی در سال 95، بر باسواد کردن اولیای بی‌سواد در سطح مدارس استان، اظهار داشت: برای اولیا بی‌سواد دانش‌آموزان برنامه ویژه سوادآموزی تدوین شده است.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رتبه چهارم سوادآموزی استان در بخش جذب اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان به کلاس‌های سوادآموزی گفت: کار شناسایی اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان به تفکیک شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال 15 هزار و 50 نفر در استان کرمانشاه زیرپوشش خدمات آموزش نهضت سوادآموزی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: تعداد 9 هزار و 448 اولیای بی‌سواد در مدارس استان کرمانشاه شناسایی شده است.

بسامی از شناسایی 37 درصد از اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان دراستان که زیرپوشش این طرح رفته‌اند خبر داد و افزود: تا پایان آذرماه این شناسایی به 50 درصد نزدیک می‌شود و 50 درصد باقی‌مانده هم سال آینده زیرپوشش قرار می‌گیرند.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه قصد داریم هیچ دانش‌آموزی در استان نباشد که اولیای بی‌سواد داشته باشد، تصریح کرد: 15 هزار و 50 بی‌سواد در استان شناسایی شده که بیش از 13 هزار نفر زیرپوشش قرار گرفته است.

وی استقبال بانوان را از کلاس‌های سوادآموزی براساس آمارها را بسیار چشمگیر توصیف کرد و افزود: در حال حاضر تقریباً 16 درصد از سهم کلاس‌های سوادآموزی در استان کرمانشاه مختص آقایان و 84 درصد هم سهم خانم‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار