مدیرعامل مخابرات کرمانشاه خبر داد
مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه گفت: به منظور بهبود کیفیت و ارتقاء شبکه تلفن همراه اول استان به نسل 3 و 4، پروژه فاز 7 در استان کرمانشاه در حال انجام است.
کد خبر: ۳۴۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مسیب قبادیان امروز اظهار داشت: به منظور بهبود کیفیت و ارتقاء شبکه تلفن همراه اول استان به نسل 3 و 4، پروژه فاز 7 دراستان کرمانشاه طی یک‌ماه گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه در این پروژه کل شبکه تلفن همراه به نسل‌های بالا ارتقا می‌یابد، گفت: در این پروژه 380 سایت جدید 3G و 4G در استان کرمانشاه به شبکه همراه اول استان اضافه می‌شود.

وی از راه‌اندازی بیش از 110 سایت نسل سه و 110 سایت نسل چهار در شهرستان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: در این پروژه 288 سایت 2G قدیمی نیز با استفاده از تجهیزات جدید، مدرنیزه می‌شود.

قبادیان با بیان اینکه عملیات نصب و راه‌اندازی تجهیزات از آبان‌ماه شروع شده و بخش اعظم کار تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد، افزود: اتمام این پروژه تیرماه سال 96 است و در  سایر شهرستان‌های استان نیز عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهد کیفیت پوشش مناسبی در منطقه شهری هستیم، تصریح کرد: ارتقاء شبکه موبایل به نسل‌های بالاتر برای افزایش سرعت دسترسی شهروندان است که سرعت دسترسی کرمانشاهیان را به 100 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه به اختلالاتی به‌طور روزانه در محله‌های مختلف شهر بوجود می‌آید اشاره کرد و گفت: زمان اجرای پروژه فاز 7 زمان‌بر است، لذا اختلالاتی را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار