مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه مطرح کرد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ارجاع حدود یک‌هزار و 127 پرونده به این اداره‌کل طی سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال با احتساب 114 پرونده موجودی، تاکنون یک‌هزار و 126 پرونده مختومه شده است.
کد خبر: ۳۴۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،داریوش جودکی امروز اظهار داشت: بیوتروریسیم یا قاچاق کالا تهدید جدی برای امنیت ملی کشور است و مبارزه با آن عزم عملی و جدی مسؤولان را می‌طلبد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه درباره تهدید بیوتروریسیم علیه کشور که بخشی از آن در قالب قاچاق کالا انجام می‌شود هشدار داد و گفت: بحث بیوتروریسم بیشتر در رابطه با مواد خوراکی از جمله کشف بادام، لیمو، گوشت، شتر، گوسفند، برنج و... است.

این مسؤول با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات در مورد مواد خوراکی شامل برنج است، افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه استان مرزی است درخصوص برنج‌های خارجی باید توجه بیشتری شود.

جودکی قاچاق وارده گوشت، شتر و گوسفند را از کشور عراق اعلام کرد و تصریح کرد: به نظر کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی گوشت‌ها آلوده بوده و براساس دستورات معدوم شدند.

وی به عزم دستگاه تعزیرات حکومتی برای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا اشاره کرد و یادآور شد: قاچاق کالا عامل تخریب اقتصاد و فرهنگ در جامعه است و به توسعه اقتصاد نیز آسیب می‌رساند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قاچاق کالا آثار پنهان و آشکار بسیاری برای اقتصاد کشور دارد باید در برخورد با این معضل باید در چارچوب قانون و منویات مقام معظم رهبری عمل کرد و در این رابطه از هر گونه دور زدن قانون و یا فراقانونی عمل کردن پرهیز شود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری حدود یک‌هزار و 127 پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است، افزود: با احتساب 114 پرونده موجودی یک‌هزار و 126 پرونده مختومه شده و بیش از 30 میلیارد تومان جریمه این تعداد پرونده بوده است که در حال رسیدگی هستند و بخشی از آن پرداخت شده است.

جودکی در پایان گفت: می‌طلبد از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در اجرای این پرونده‌ها که با تعزیرات حکومتی همکاری لازم را داشته تا قاچاقچیان از انجام اقدام خود منصرف یا دستگیر شوند تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار