استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضایی در استان مقتدر، قوی و کارآمد است، گفت: دستگاه قضایی در استان کرمانشاه بسیار به شرایط آیده آل و مطلوب نزدیک است و حضور به موقع و موثری در همه حوزه ها دارد.
کد خبر: ۳۴۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی روز پنجشنبه در مراسم معرفی دادستان جدید شهرستان کرمانشاه با حضور دادستان کل کشور، افزود: بنده شاهد هستم که دستگاه قضایی در استان کرمانشاه برخوردی کاملا مسوولانه، موثر و خردمندانه دارند و این رویکرد منجر به ارتقای سطح امنیت و آرامش در استان شده است.
او به اهمیت دستگاه قضایی در دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همه جوامع برای حفظ امنیت و آرامش در جامعه نیاز به دستگاه قضایی دارند و این دستگاه یکی از ارکان های زندگی اجتماعی برای بهبود سطح رفاه و زندگی افراد است.
او به پیچیدگی های زندگی ماشینی امروز نیز اشاره کرد و گفت: این پیچیدگی ها، کار دستگاه قضایی را دشوارتر و خطیرتر کرده است و حجم فعالیت این دستگاه به نسبت گذشته افزایش زیادی پیدا کرده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به ورود دستگاه قضایی استان به بسیاری از موضوعات و مسایل در اسرع وقت قدردانی کرد و گفت: احساس مسوولیت و حضور به موقع در بسیاری از این موضوعات منجر به رفع موارد و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی شده است.
رازانی به حضور به موقع دستگاه قضایی در خصوص یک پرونده مالی در کرمانشاه که منجر به ایجاد اخلال در نظام اقتصادی شده بود، اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی با ورود خود باعث جلوگیری از تضییع حق مردم شده است.

** حضور دو عضو ارشد دولت در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به استان اشاره کرد و گفت: ما امروز و فردا میزبان این دو عضو ارشد دولت برای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان هستیم.
رازانی سفر دکتر نوبخت را به منظور پیگیری پروژه راه آهن استان اعلام کرد و افزود: دکتر روحانی در سفر تیر ماه امسال خود به استان به مردم کرمانشاه قول دادند که تا پایان دولت راه آهن کرمانشاه به اتمام برسد.
او به نگاه ویژه دولت به استان در این موضوع اشاره کرد و گفت: امسال دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه راه آهن کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
در این مراسم از زحمات مجتبی ملکی دادستان سابق کرمانشاه قدردانی و محمدحسین صادقی به عنوان دادستان جدید معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار