رییس هیات کبدی کرمانشاه، از شرکت تیم کبدی جوانان بانوان استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،مختار صیدی روز پنجشنبه اظهار کرد: رقابت های کبدی دختران ایران در رده سنی جوانان با حضور 19 استان از صبح امروز به میزبانی اراک آغاز شد.
وی افزود: تیم کرمانشاه نیز در گروه اول با تیم های خراسان رضوی، فارس، زنجان و خوزستان همگروه شده است.
صیدی خاطرنشان کرد: تیم بانوان کرمانشاه امروز 2 مسابقه برگزار کرد که در دیدار اول 95 بر 29 زنجان را شکست داد و در مسابقه دوم نیز با نتیجه نزدیک 37 بر 35 مقابل خراسان رضوی مغلوب شد.
رییس هیات کبدی استان کرمانشاه یادآور شد: تیم کبدی بانوان استان عصر امروز در سومین مسابقه خود برابر خوزستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارد.
وی همچنین در خصوص ترکیب تیم کرمانشاه نیز گفت: راحله نادری، سپسده امیری، زهرا شاطری، کیمیا عزیزیان، نیلوفرحیاتی، زهرا احمدی، مستوره سلیمی، مریم نجاتی، رویا مرادی، غزل حیاتی و پریسا رستمی اعضای تیم کبدی جوانان استان را تشکیل می دهند.
صیدی همچنین از لیلا دوستوندی به عنوان مربی و فاطمه کرمی به عنوان سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور یاد کرد.
وی در پایان و با اشاره به کسب مقام سومی تیم جوانان کبدی بانوان کرمانشاه در رقابت های سال گذشته، ابراز امیدواری کرد این تیم امسال به نتایج بهتری دست یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار