معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جلسه ای مشترک با مسوولین امور زندان ها از با سواد نمودن بی سوادان و کم سوادان زندان ها در سطح استان در قالب تفاهم نامه و شیوه نامه ای دو جانبه خبرداد.
کد خبر: ۳۴۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 08 December 2016

به گزارش تابناک، محمد رضا بسامی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فراگیری سواد تغییر نگرش و بینش زندانیان نسبت به جرم و شناخت کافی از آثار شوم جرم می باشد.

بسامی بیان داشت: در گستره و متن جامعه هر اندازه سطح آگاهی، سواد و تحصیلات کمتر باشد آسیب های اجتماعی بیشتری نمایان می گردد. بنابراین زندانیان نیازمند آموزش و فراگیری علم، دانش و مهارت می باشند.

وی گفت: معاونت سوادآموزی تمام مساعی خویش را به کار می گمارد که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در قالب با سواد نمودن افراد بی سواد استفاده مطلوب و بهینه را داشته باشند.

بسامی افزود: فراگیری سواد تغییر نگرش و بینش زندانیان نسبت به جرم و شناخت کافی از آثار شوم جرم است که این مهم مستلزم فراگیری علم و دانش و حداقل سواد می باشد که با نهادینه سازی فعالیت های سوادآموزی در استان با شروع آموزش های لازم 57 مددجوی زندانی در سال جاری عملیاتی گردیده است.

در ادامه موسیوند معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان ها ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر و تاثیرگذار معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش جهت زدودن جهل و بی سوادی مددجویان زندانی به تشویق های لازم از جمله ملاقات خصوصی و حضوری خانواده ها با زندانیان، اعطای مرخصی ویژه و اولویت در پرداخت تسهیلات اشتغال بعد از باسواد شدن و ایجاد مهارت در زندانیان اشاره و بر آمادگی های خاص در راستای وصول اهداف و چشم انداز مشترک تاکید نمود.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار