دادستان سابق کرمانشاه:
دادستان سابق عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: در زمان فعالیتم در استان کرمانشاه با همکاری همه دستگاه ها به دنبال تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم و جلوگیری از تضییع حق آنها بودیم و در این راه نهایت تلاشم را کردم.
کد خبر: ۳۴۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 08 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا مجتبی ملکی روز پنجشنبه در مراسم تودیع خود در تالار برق کرمانشاه با حضور دادستان کل کشور، استاندار و جمعی از مسولان استانی از دادسرا به عنوان خط مقدم دستگاه قضایی یاد کرد و افزود: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا و ارز، جرایم علیه امنیت اجتماعی، کلاهبرداری و کسانی که به دنبال تصاحب اموال ملی و عمومی بودند و همچنین مروجان ناامنی های اجتماعی در دستور کار دادستانی استان در یک دهه اخیر بود و در این ارتباط هیچ اغماضی هم نکردیم.
او از همکاری تمام دستگاه های مرتبط در حوزه امنیت در استان با مجموعه قضایی قدردانی کرد و گفت: باید در زمینه افزایش احساس امنیت در جامعه بیشتر تلاش کنیم و از ظرفیت های بسیار خوب مردم نیز استفاده نماییم.
او گفت: در صیانت از حقوق مردم، حفاظت از اراضی و منابع ملی و تامین امنیت و آسایش جامعه نهایت تلاش خود را کردم و قطعا در این ارتباط نقایصی هم داشتیم.

** ایجاد عدالت از اهداف انبیا بود
دادستان سابق عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه سخنان خود امنیت و عدالت را از مهمترین نیازهای بشر دانست و گفت: انبیا الهی برای تحقق این 2هدف به ویژه عدالت به معنای اینکه هر چیزی سرجای خودش باشد، تلاش می کردند و محور عدالت هم حق است که باید همه ما به تاسی از انبیا به دنبال تحقق عدالت در جامعه باشیم.
او تاکید کرد سود برقراری عدالت به همه افراد جامعه حتی آنهایی که مجرم هستند نیز برمی گردد چرا که فرد مجرم در این دنیا به مجازات می رسد.
او به تلاش دادستانی کرمانشاه برای تامین امنیت و برقراری عدالت در استان نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری شورای تامین استان در جهت برقراری امنیت و عدالت در استان نهایت تلاش خود را کردیم و سعی کردیم براساس قانون عمل نماییم.
او اعلام کرد امروز در استان کرمانشاه امنیت کامل با مشارکت مردم و حضور مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برقرار است.
وی یادآور شد که حمایت از سرمایه گذاری مشروع در جامعه و افرادی که کارآفرینی کردند نیز در دستور کار دادستانی استان بود و با افرادی هم که قصد رانت خواری داشتند و به دنبال تصاحب اموال مردم بودند به شدت برخورد کردیم.
او گفت: با این برخوردها اموال بیت المال را بازگرداندیم و برخی هم که به دنبال حیف و میل هایی بودند اکنون در بازداشت به سر می برند.
او از همکاری تمام مسوولان استان و همچنین قضات و کارکنان دادگستری در طول یک دهه اخیر فعالیت خود در استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: اعتقادی به ارائه آمار و عملکرد ندارم و معتقدم تمام اقدامات و فعالیت های انجام شده مرهون زحمات و تلاش های همه کارکنان بوده است.
مجتبی ملکی دادستان سابق کرمانشاه به عنوان قائم مقام رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد و جای خود را به محمدحسین صادقی داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار