کد خبر: ۳۴۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 11 December 2016

شاید شما بهتر از هرکسی می دانید که رسانه ها چه نقش موثری در افکار عمومی جامعه ایفا می کنند و بخشی از پیروزی یا شکست سیاستمداران و دولتمردان مدیون همین رسانه ها هستند .

یقینا پیروزی شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راه یابی تان به خانه سبز مدیون رسانه و بی شک رسانه های محلی شهرتان بوده است .

اکنون نسبت به اصحاب رسانه شهرت چه کسانی که حامی ات بوده اند تا پیروز میدان شوی و چه آن رسانه هایی که منتقدت بوده اند که باز هم در پیروزیتان نقش داشته اند کم توجه شده اید.

پس گوشه چشمی به رسانه های شهرت داشته باش تا همگام با شما در پیشرفت و آبادانی شهرت شما را یاری کنند.

آقای نماینده! آیا به وعده هایت به اصحاب رسانه شهرت عمل کرده ای! و اگر نکرده ای چرا رسانه های همسو که در زمان انتخابات از حامیان شما بوده اند امروز از منتقدان شما هستند .

آیا کوتاهی صورت نگرفته است ؟ که رسانه های همسو شما از عملکردتان مکررا انتقاد می کنند.

آقای دکتر ! هفدهم مرداد ماه که به نام روز خبرنگار در تقویم ثبت شده است و این روز فرصتی برای قدر دانی از این قشر است شما كه خود سالها در كسوت رسانه كار كرده اید و از زجر كشيده هاي اين قشر زحمت كش هستید.

صدور بیانیه اصحاب رسانه در حاشیه این روز که از منتخب شان خواستار پیگیری و تحقق مسائلی بودند.

آیا عملی صورت گرفت ؟یا شاید مراسم روز خبرنگار نقطه عطف بی مهری نماینده خانه سبزشان در عمل به وعده هایش بود .

اقای دکتر ! اظهارات شما در نشست مجمع نمایندگان استان با فعالان بخش خصوصی استان کرمانشاه که خبرگزاری ایسنا آنرا انعکاس داد که گفته بودید "متاسفانه وقتی نقد می کنیم به پای ما می پیچند و ما را اذیت می کنند و ما هم پول نداریم با برخی از سایت ها که چنین مباحث و فشارهایی وارد می کنند ، پرداخت کنیم ” که همین اظهار شما تامل سایت های منتقدخویش را برانگیخت .

آقای دکتر!شما که خود از خانواده رسانه بوده اید بهتر می دانید که رسانه ها همواره در زمینه های مختلف اجتماعی،سیاسی و …. در صحنه بوده اند .

رسانه ها منعکس کننده دردهای نهان جامعه هستند همان دردهای پنهانی که شاید در چشم مسئولی پنهان بماند و رسانه بنا به تعهد اجتماعی اش آنرا مطرح و برای رفع مشکلات جامعه اش از جان مایه می گذارد.

بدانیم که پیشرفت و رفع مشکلات زمانی محقق می شود که دولتمردان ،مسئولین هم دست در دست رسانه ها دهند تا شکوفایی حاصل شود.

اقای دکتر رسانه ها مانند ذره بینی دقیق هستند که تمام گفته ها و عملکرد مسئولین را در اجرای اهدافشان رصد می کنند و باصحت و دقت مسئولیت اجتماعی خویش را انجام می دهند پس بی توجهی به این قشر که تحرک و پویایی جامعه هستند قطعا پسندیده ی عموم جامعه نخواهد بود.

محسن احمدیان، فعال رسانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار