طراحی و ساخت یکی از پیچیده ترین تجهیزات صنعت نفت در شهرک صنعتی بزرگ شیراز
کد خبر: ۳۴۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 25 December 2016

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از مجموعه صنعتی فاتح صنعت کیمیا، بزرگترین مجموعه سازنده ساخت تجهیزات صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید و در جریان توانمدی های این واحد صنعتی در زمینه ساخت تجهیزات منحصر بفرد صنعت نفت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری در این بازدید با اشاره به فعالیت های انجام شده در این مجموعه صنعتی در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات و خودکفایی داخل، تلاش های انجام شده را مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت ها از فعالیت این واحد های صنعتی حمایت می شود.

مدیر تولید مجموعه صنعتی فاتح صنعت شیراز نیز با اشاره به توانمدی های این مجموعه گفت: اخیرا با طراحی و ساخت ماژول های کانوکشن کوره در این واحد، ایران به جمع چهار کشور سازنده این تجهیزات در جهان پیوست.

شریف افزود: هشت دستگاه ماژول کانوکشن کوره به وزن 160 تن براساس آخرین استانداردهای جهانی درمدت هفت ماه به همت متخصصان داخلی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز ساخته شده است.

وی تصریح کرد: این دستگاه از تجهیزات مهم طرح های پتروشیمی است که برای تولید متانول در پتروشیمی ها استفاده می شود و وظیفه تصفیه گاز خوراک را برعهده دارد.

وی افزود: پیش از این، فناوری ساخت این تجهیزات در اختیار کشورهای  ایتالیا، آلمان و ژاپن بود و هم اکنون ساخت این تجهیزات در داخل کشور 40 درصد ارزان تر از نمونه مشابه خارجی است.

مدیر تولید مجموعه صنعتی فاتح صنعت شیراز گفت: این دستگاه ها در طرح پتروشیمی مرجان عسلویه نصب و راه اندازی خواهند شد.

گفتنی قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس از بخش های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار