استاندار کرمانشاه:
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: مرحله نخست سامانه گرمسیری در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۵۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 06 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، اسدالله رازانی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: پروژه‌های مهمی همچون سامانه گرمسیری، منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و توسعه راه های مواصلاتی در دست اجرا داریم.

وی از بهره برداری مرحله نخست سامانه گرمسیری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ذخیره ۹۰۰ میلیون مترمکعب آب در طرح گرمسیری، مشکل کمبود آب در زمین‌های کشاورزی شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان‌های غربی را برطرف می‌کند.

استاندار کرمانشاه همچنین به وعده دولت برای تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اشاره و بیان کرد: این طرح پس از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس خواهد رفت.

وی با اشاره به اختصاص ۸ میلیارد دلار اعتبار برای مهار آب‌های مرزی کشور گفت: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تخصیص یافته و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی دولت در بخش راه‌آهن و آب و فاضلاب و محیط زیست در نظر گرفته شود.

رازانی کمبود سد را از مشکلات استان کرمانشاه دانست و گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و راه و شهرسازی و پروژه سامانه گرمسیری می توان برای بازسازی قصرشیرین استفاده کرد.

وی توسعه محصولات گلخانه‌ای در قصرشیرین را از دیگر برنامه‌ها عنوان و اظهار کرد: یکی از راهکارها برای کاهش مشکل بیکاری به ویژه در شهر مرزی قصرشیرین توجه به کشت‌های گلخانه‌ای است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار