مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۴۰ تاکسی جدید وارد ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه شده است.
کد خبر: ۳۵۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 06 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،سجاد‌ سلیمانی با بیان اینکه تاکنون 1500 دستگاه تاکسی فرسوده شناسایی شده است، اظهار داشت: ماشین‌هایی که بیش از 10 سال از تاریخ ساخت آنها گذشته باشد فرسوده محسوب می‌شوند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به وجود 9 هزار تاکسی در سطح شهر، گفت: 1280 تاکسی فرسوده برای تعویض ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد 540 نفر خودروی جدید خود را تحویل گرفتند و 380 نفر نیز در مرحله ثبت نام وام هستند.

سلیمانی از ارسال نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر قرار گرفتن رانندگان درون شهری در ردیف مشاغل سخت خبر داد، و افزود: امیدواریم با پویایی نمایندگان و تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی، شغل رانندگی درون شهری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور قرار گیرد و رانندگان تاکسی به حق طبیعی و قانونی خود برسند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه رانندگی تاکسی شغلی خدماتی است که به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارد، اظهار کرد: مشاغلی مانند رانندگی تاکسی در ظاهر سخت به نظر نمی‌رسد اما در واقع به سبب شرایط جانبی و لطمه‌هایی که به همراه دارد زیان‌آور محسوب می‌شوند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه جابه‌جایی مسافران در فصل‌های مختلف سال متغیر است، اظهار داشت: بیش از 900 هزار نفر از همشهریان، تاکسی را برای سفرهای درون شهری انتخاب می‌کنند .

سلیمانی با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی باید خدماتی امن و ایمن به شهروندان ارائه کند، گفت: از جمله شاخصه‌های رفاه در یک شهر سیستم حمل و نقل عمومی سریع، در دسترس و ایمن است.

وی از شهروندان خواست تا در سفرهای درون شهری از تاکسی‌های دارای صلاحیت و کد شناسایی استفاده کنند و اظهار کرد: شماره تلفنهای 38211948 و 38246565 واحد شکایات و بازرسی سازمان تاکسیرانی و سامانه 137 شهرداری آماده دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان ‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار