دکتر عدالت خواه در مراسم افتتاح دادگاه عمومی بخش گهواره که با حضور مسئولین قضائی و محلی برگزار شد با تشکر از همه افرادی که در این افتتاح سهم داشتند یادآور شد: از آنجائیکه سیستم الکترونیک شده است و این مهم نیاز به زیرساختهای لازم دارد بنابراین زحمات زیادی باید متحمل شد تا یک دادگاه افتتاح شود.
کد خبر: ۳۵۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 07 January 2017
به گزارش تابناک:ایشان با تاکید بر اینکه مردم این منطقه به تدین و جوانمردی و مصالحات شهرت دارند خاطر نشان ساخت: امیدواریم و منتظریم همه این خصوصیات را در عمل و ان شاءالله با کاهش ورودی پرونده ها در واقع هم این ویژگی های نیکو را ببینیم.

رئیس کل دادگستری تلاش در راستای صلح افکنی قبل از عملیات قضائی و نظام محاکماتی را وظیفه قوه قضائیه دانست و از مردم گهواره نیز خواست که میانجی گری را با جدیت دنبال کنند و بویژه در موضوعات مربوط به خانواده با اهتمام و دلسوزی بیشتری پیگیری کنند .

وی خطاب به کادر مدیرت و قضائی این دادگاه نیز گفت: عملکرد شما می تواند ورودی این ساختمان را برای شما مدخل بهشت و یا جهنم قرار دهد بنابراین چند صباحی که این منصب در اختیار داریم بهوش باشیم این موقعیت را فرصت خدمت صادق و خالص خود به اسلام و انقلاب قرار دهیم .

رئیس شورای قضائی استان با بیان حدیثی از امام علی (ع) که می فرمایند: يا عَبْدَاللّهِ، لاتَعْجَلْ فى عَيْبِ اَحَد بِذَنْبِهِ، فَلَعَلَّهُ مَغْفُورٌ لَهُ. اى بنده خدا، در عيبجويى از كسى به خاطر گناهش شتاب مكن، شايد خداوند آن گناه او را بخشيده باشد.وَ لاتَأْمَنْ عَلى نَفْسِكَ صَغيرَ مَعْصِيَة، فَلَعَلَّكَ مُعَذَّبٌ عَلَيْهِ. و از گناه كوچكى كه خود گرفتار آن شده اى آسوده مباش، كه ممكن است به آن گناه عذاب شوى.یادآور شد: اگر در مناصب خود منشا خیر و خدمتگزاری شدیم از نعمتی که خداوند به ما عطا کرده است درست استفاده کرده ایم .

دکتر عدالت خواه تاکید کرد دادگستری باید محل وثوق و امیدواری مردم شود یعنی با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری دادگاه باید ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده شود.و تنها در این صورت موفقیت حاصل می شود.

لازم به ذکر است پس از افتتاح دادگاه عمومی بخش گهواره، اعضا شورای قضائی استان به منظور بازدید قضائی از دادگستری شهرستان اسلام آباد غرب راهی این شهرستان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار