مشاور عالی استاندار کرمانشاه:
مشاور عالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هجمه ها علیه دولت تدبیر و امید هر روز زیادتر می شود از روابط عمومی دستگاه های اجرایی خواست با اطلاع رسانی به موقع اقدام های دولت مانع از ایجاد و افزایش این هجمه شوند.
کد خبر: ۳۵۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، جعفر همتی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری افزود: دولت تدبیر و امید در طول سه سال و هشت ماه فعالیت خود توانسته خدمات مناسبی در سطح کشور و استان کرمانشاه انجام دهد که این اقدام ها باید از طریق روابط عمومی دستگاه های اجرایی به اطلاع مردم برسد.
او گفت: در این ارتباط کتابچه ای از فعالیت های دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه در دست تهیه و تدوین است که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مردم قرار می گیرد.
او از روابط عمومی ها خواست ارتباط خود با مردم و رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی را بیشتر کنند و حقیقت را کتمان نکنند و آنچه که در دستگاه وجود دارد به اطلاع مردم برسانند.
وی همکاری روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با تمام رسانه ها را فارغ از گروه جناح بندی سیاسی خواستار شد و گفت: هر 2 جناح کشور بازوان جمهوری اسلامی هستند و همه باید خدمات این نظام را به مردم اطلاع دهیم.
مشاور استاندار کرمانشاه حفظ نظام و انقلاب اسلامی را از همه مسایل مهمتر دانست و گفت: در این نظام مردمی، مردم ارجحیت زیادی دارند و باید دستگاه های اجرایی زمینه را برای آشنا کردن مردم با فعالیت های خود از طریق روابط عمومی ها فراهم کنند.

** تکذیب استعفای معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه
مدیر روابط عمومی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه ابتدا موضوع استعفای یوسف شاه حسینی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه را رد و گفت: در روزهای اخیر در فضای مجازی موضوع این استعفا مطرح شده که از جانب استانداری این استعفا را تکذیب می کنم.
اصغر عظیمی مهر افزود: آقای شاه حسینی از مدتی قبل دچار بیماری آرتروز گردن شده و پزشکان هم بارها توصیه به استراحت می کردند که مشغله کاری او اجازه نمی داد و این استراحت در این هفته انجام شده و معاون سیاسی و امنیتی استانداری به صلاحدید پزشکان یک هفته را باید استراحت کند.
او در بخش دیگری از سخنان خود خواستار هم افزایی هرچه بیشتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با استانداری شد و گفت: تعامل برخی از روابط عمومی ها خوب است اما برخی هم در این زمینه همکاری مناسبی ندارند که ما آن را به پای مشغله کاری می دانیم و انتظار داریم سطح تعامل را بالا ببرند.
عظیمی مهر، همچنین به برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان در اردیبهشت سال 96 اشاره کرد و از روابط عمومی های استان خواست برای این جشنواره خود را آماده کنند.
او به تشکیل خانه روابط عمومی های استان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون در استان های دیگر این خانه تشکیل نشده اما به عنوان استان اول آمادگی تشکیل خانه روابط عمومی ها را داریم.

**مدیران اجازه بروز خلاقیت به روابط عمومی ها را نمی دهند
استاد روابط عمومی دانشکده علمی و کاربردی کرمانشاه نیز به عنوان سخنران این برنامه از اینکه مدیران دستگاه های اجرایی اجازه بروز خلاقیت، ایده پردازی و نوآوری را به روابط عمومی ها نمی دهند، انتقاد کرد و گفت: یک مدیر برای موفقیت خود و مجموعه اش باید به روابط عمومی ها به عنوان آیینه تمام نمای سازمانش اجازه فعالیت خلاقانه بدهد.
عرفان هاشمی، از مدیران خواست با برگزاری نشست های مستمر به مشکلات و مسایل روابط عمومی ها گوش بسپارند و از ایده های آنان برای بهبود وضعیت سازمان بهره بگیرند.
وی همچنین تعامل با رسانه ها را نیز مورد تاکید جدی قرار داد و گفت: خبرنگاران رسانه ها همکار روابط عمومی ها هستند و این تعامل باید همواره وجود داشته باشد.
هاشمی، توجه به فضای مجازی و روابط عمومی الکترونیک را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: یک روابط عمومی موفق باید از این ظرفیت ها برای بهبود وضعیت کاری خود بهره بگیرند.
در ادامه این نشست مهدی خالوندی مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه نیز گزارشی از برگزاری هفته فرهنگی کرمانشاه در قشم ارایه کرد و گفت: استقبال مردم قشم از این برنامه بی نظیر بود و توانستیم بازخوردهای خوبی از این برنامه بگیریم.
وی دستاوردهای برگزاری این هفته فرهنگی را در سه بخش فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قابل توجه دانست و افزود: توانستیم فرهنگ و هنر مردم کرمانشاه را به خوبی به مردم قشم معرفی کنیم.
در این جلسه از مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، کوروش مهرابی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، فرشید صالحی روابط عمومی راه و شهرسازی، پروانه صفری روابط عمومی هواشناسی و عثمان نصیری مدیر روابط عمومی فرمانداری ثلاث باباجانی با اهدای لوح قدردانی شد.
به گفته مدیر روابط عمومی استانداری کرمانشاه این افراد به دلیل ارسال به موقع عملکرد دستگاه های خود به استانداری و بنا به ارزیابی صورت گرفته موفق به کسب رتبه شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار