به‌دنبال رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی
تمام فعالیت‌ها و امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با توجه به رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تعطیل است.
کد خبر: ۳۵۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 09 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیأت امنای آن، تمام فعالیت‌های اداری، آموزشی، خدماتی و امتحانات این دانشگاه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تعطیل است.

این تعطیلی در تمام کشور و در مورخ 20 و 21 دی ماه سال 1395 بنا بر تصمیم هیأت رئیسه این دانشگاه و به‌منظور ارج نهادن به روح این عالم مجاهد و پیرو اعلام عزای عمومی از سوی دولت اعلام شده است.

فراهم آمدن امکان حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مراسم‌های بزرگداشت این عالم مجاهد از دیگر مواردی است که در راستای دعوت صورت گرفته از سوی دولت برای حضور مردم در آیین‌های مربوطه توسط هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تعطیلی مذکور اعلام شده است.

براساس این اطلاعیه، امتحانات لغو شده پس از خاتمه آخرین امتحان دانشجویان برگزار می‌شود و موارد مذکور در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز انجام می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار