مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به ۱۱۷ روستای استان کرمانشاه طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 09 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان  کرمانشاه، سیروس شهبازی در دیدار با ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی در استان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد جمعیت استان در قالب ۲۵ شهر و ۶۵۶ روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده نیز در دست اجراست.

وی به اقدامات مهم انجام گرفته در سال جاری به منظور توسعه شبکه گازرسانی در گستره استان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به ۱۱۷ روستای استان، اجرای بیش از هزار کیلومتر شبکه گذاری، نصب ۷هزار و ۱۰۰ مورد انشعاب گاز و پذیرش ۱۵ هزار مشترک جدید از مهمترین اقدامات شرکت گاز استان کرمانشاه در ۹ ماهه سال جاری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به مصرف روزانه  ۱۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان، تصریح کرد: این میزان گاز طبیعی معادل ۱۵ میلیون لیتر نفت سفید است که در صورت عدم وجود شبکه گازرسانی، باید به صورت روزانه در استان توزیع می شد.

شهبازی به درصد بالای اتلاف انرژی و عدم وجود فرهنگ مصرف بهینه حامل های انرژی خصوصا گاز طبیعی در کشور اشاره کرد و افزود: خطبه های نماز جمعه یکی از تریبون های اثرگذار به منظور فرهنگ سازی در زمینه رعایت الگوی مصرف در بخش های مختلف است و تذکر ائمه جمعه در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد.

ماموستا محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این دیدار اقدامات انجام گرفته توسط شرکت گاز استان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: گاز طبیعی یکی از نعمات بزرگی است که رفاه و آسایش زیادی را برای مردم به همراه داشته است.

و ی افزود: هم اکنون شاهد هستیم دورترین شهرها و روستاهای استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند که این خدمات بزرگ جز با کار و تلاش فراوان و داشتن روحیه و انگیزه خدمت رسانی به مردم ممکن نمی شد.

ماموستا محمدی اظهار امیدواری کرد: شهرها و روستاهای باقیمانده نیز با اقدامات مؤثر شرکت گاز استان کرمانشاه به زودی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار