امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ایشان شخصیتی شناخته شده در طول دوران انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۳۵۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: مرحوم آیت الله رفسنجانی یکی از یاوران واقعی حضرت امام (ره) در جریان شکل گیری انقلاب چه قبل و چه پس از آن بودند و حضوری موثر و تاثیرگذار در تمام فراز و نشیب ها داشتند.
وی افزود: پس از حضرت امام (ره) نیز ایشان در رکاب رهبری به دفاع از نظام و انقلاب پرداخته و خدمتگزاری خود را به اثبات رساند و به همین دلیل پس از درگذشتشان همه مردم و مسوولان از وی به نیکی یاد می کردند.
آیت الله علما، همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت الله رفسنجانی گفت: در این پیام از جملات و واژه هایی استفاده شد که معظم له پیش از آن هرگز آن تعبیرات را به کار نبرده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر پربرکتشان خود را در خدمت نظام، انقلاب و اسلام می دانست و کمتر کسی است که با این سوابق درخشان بتواند سال های متمادی موقعیت خود را در نزد مردم حفظ کند.
وی همچنین به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره و اظهار کرد: این حضور آگاهانه در واقع بیانگر وفاداری مردم به نظام و انقلاب و رهبری است و نشان داد که مردم به خدمتگزاران واقعی نظام احترام می گذارند.
آیت الله علما در پایان گفت: غربی ها باید بدانند مردم فهیم کشور وقتی پای انقلاب و نظام به میان می آید با تمام وجود از آن دفاع و حراست می کنند که در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی این موضوع به خوبی مشاهده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار