عضو کمیسیون انرژی مجلس
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهانه عدم نقدینگی دولت و ضعف مدیریتی دو عامل اساسی توقف طرح پالایشگاه آناهیتا در استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۳۵۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 12 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،احمد صفری با  اشاره به عوامل اساسی توقف طرح پالایشگاه آناهیتا اظهار داشت: بهانه عدم نقدینگی دولت و ضعف مدیریتی دو عامل اساسی توقف طرح پالایشگاه آناهیتا در استان کرمانشاه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به قول مساعد وزیر نفت برای تسهیل در اجرای این طرح مهم ملی اشاره کرد و گفت: در جلسات متعددی که با حضور وزیر نفت برگزار شد وعده داده شد که زمینه‌های اجرای هر چه سریعتر این طرح ملی را در استان کرمانشاه فراهم کنند.

صفری با بیان اینکه در این جلسات تصمیم بر این شد که سرمایه گذاران جدیدی برای انعقاد این قراداد نفتی به پای کار بیایند، بیان کرد: این امر زمینه تسهیل و تسریع در امور اجرایی این طرح ملی را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پیشرفت چندانی در طرح پالایشگاه آناهیتا رخ نداده است، گفت: یکی از دلیلهای آن تأمین اعتبارات برای طرحهای سازمان بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی است و دولت اعلام کرده که دیگر برای سایر طرحهای این چنینی نقدینگی ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضعف مدیریتی و عدم پیگیری جدی مدیران مربوطه را از دیگر دلایل توقف این طرح ملی دانست و اظهار کرد: بنده به عنوان یکی از اعضای کمسیون انرژی در مجلس به طور جدی پیگیر اجرای طرح هستم و امید داریم تا قبل از شروع سال آینده تکلیف این طرح مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار