دبیر هیأت کشتی کرمانشاه:
دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: 6 کشتی‌گیر کرمانشاه در سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی در بخش‌های آزاد، فرنگی و پهلوانی روی تشک می‌روند.
کد خبر: ۳۵۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 12 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،منصور کیانی امروز اظهار داشت: کشتی‌گیران پهلوانی، آزاد و فرنگی‌کار کرمانشاهی اعزامی به سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارشک محبی کشتی‌گیر وزن 90 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی پهلوانی قرار گرفته است، افزود: ارشک محبی نماینده استان کرمانشاه در رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای مطرح جهان در بخش پهلوانی روی تشک می‌رود. 

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به نام چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی در بین اسامی تیم‌های ملی کشتی آزاد، گفت: در تیم «الف» این رقابت‌ها حامد رشیدی در وزن 75 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم هر دو از کرمانشاه و در تیم «ب» نیز بهروز بهروزی‌راد از کرمانشاه به همراه پیمان بیابانی از تهران در وزن 61 کیلوگرم و بهمن تیموری از کرمانشاه با نظر کادر فنی به همراه امید حسن‌تبار از مازندران در وزن 74 کیلوگرم حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها روزهای 30 دی‌‌ماه و اول بهمن‌‌ماه به صورت تیم به تیم در مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: در بخش فرنگی شیرزاد بهشتی در وزن 59 کیلوگرم کشتی می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار